XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zou ook proberen om traag van de vloer te tillen, vanaf de knieen te versnellen en vlak voor de heup te exploden (scoopen). Zoiets:
Zelfde schoentjes die Jon North btw

die grip moet ik dan eens uitproberen idd... de stang moet dus op een lijn zijn met de heup... dat laatste filmpje lijkt me meer iets voor gevorderde toch ?

Squat sessie @ Haefland-Sport starring:

Alex Moonen 27 jaar 160kg
Lambert Oosting 52 jaar 125kg
Marcel Hendriks 56 jaar 118kg
Jules Bremers 27 jaar 105kg

http://www.youtube.com/watch?v=e8oqVbtGKgM

Thanx Lex voor het vette filmpje!

gruwelijk filmpje... aparte manier van de barbell positioneren gebruikt die hendriks :eek:

gruwelijk filmpje... aparte manier van de barbell positioneren gebruikt die hendriks :eek:

Hij is vroeger toen hij met een yoke liep naar voren gevallen en achter het yoke blijven hangen waardoor hij een chronische blessure aan zijn schouder heeft opgelopen, hij kan ook niet meer oh oefeningen doen.. Door die schouder blessure kan hij de barbell niet op de reguliere manier vasthouden.

damn, zuur. doetie zeker veel safety squat bar squats?

haha alex weegt ook gewoon 2x zo zwaar als ik onderhand :D

Dan moet deze er ook bij :P
2ptcok2.jpg

Respect voor Jeffrey en gelukkig hebben we nu niet meer de lelijkste lift bij RPB:p

mooie axle jules, easy man!

Die Deadlifts zijn "Strongman wedstrijd beurten" en hebben eigenlijk in een training geen plaats vind ik.
Die 270 zeker niet na die 265. ;)
Wel een hoop karakter getoond natuurlijk, en sterk.

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Oh ja, die axle is verrekte sterk! :bow:

Good shit on the deadlift Jeff:cool: xx

Haha, die deads waren op karakter! En mooie axle Jules...ga je wat kwalificaties doen dit jaar?

Echt een brute lift idd van Jeffrey

Terug
Naar boven