XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

je zenuwen kunnen hoogstens sterven :D

Nu het toch over zercher squats gaat, ik ben er pas mee begonnen, maar jammer genoeg zijn er op mn gym enkel gekartelde barbels en die "steken"(doet hierdoor meer pijn vermoed ik) dus in mijn arm waardoor het best wel pijn doet(al is het wss een kwestie van gewenning ook), maar ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pijn kan me niets schelen maar heb geen idee of het aangeraden is zoveel druk daar te leggen met gekartelde barbel

Qua zenuwen geen probleem, die pijn is er slechts om je lichaam ervan bewust te maken dat het gewicht er is, en dat het ongewenst is (nut van pijn). De barbell sluit je bloedvaten af waardoor je spieren lokaal minder doorbloed worden. Als dit maar enkele seconden aanhoudt is dit normaal gezien echter geen probleem, dan is het niet schadelijk.

Nu het toch over zercher squats gaat, ik ben er pas mee begonnen, maar jammer genoeg zijn er op mn gym enkel gekartelde barbels en die "steken"(doet hierdoor meer pijn vermoed ik) dus in mijn arm waardoor het best wel pijn doet(al is het wss een kwestie van gewenning ook), maar ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pijn kan me niets schelen maar heb geen idee of het aangeraden is zoveel druk daar te leggen met gekartelde barbel
wikkel je handdoek eromheen en je hebt er geen probleem mee!
:cool:

hoeveel kg chewie ?

200.

nice.. wat me wel opvalt dat je explosief na boven knalt en in het midden minder explosief.. niet negatief bedoeld maar valt op .. wel super gewoon :thumbs: 200 kg is gewoon echt niet niks.

Tell me about ik moet me elke keer door dat dooie punt heen wurmen, ik kom behoorlijk snel uit de diepte en het locken gaat hard, alleen dat stuk daar tussen is dodelijk :P

Je duikt echt wel naar beneden... Waarom neit een beetje gecontroleerder zakken?

Tell me about ik moet me elke keer door dat dooie punt heen wurmen, ik kom behoorlijk snel uit de diepte en het locken gaat hard, alleen dat stuk daar tussen is dodelijk :P

Ik heb net hetzelfde. Ik hoop dat box squats dat bij mij een beetje kunnen verhelpen.

****ing nice chewie :thumbs:

nice hoor :thumb:

Je bent een beest George! Komt nog wel goed met jou ;)

Beetje jammer dat ik je nu niet meer zo makkelijk inhaal ;)

chewie. hierbij kroon ik u tot beescht.. wat zeg je op dat laatste filmpje hahah.. die oertaal maakt het echt af

Laatst bewerkt:
misschien wel eah kale :P misschien niet ...

Terug
Naar boven