- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu het toch over zercher squats gaat, ik ben er pas mee begonnen, maar jammer genoeg zijn er op mn gym enkel gekartelde barbels en die "steken"(doet hierdoor meer pijn vermoed ik) dus in mijn arm waardoor het best wel pijn doet(al is het wss een kwestie van gewenning ook), maar ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pijn kan me niets schelen maar heb geen idee of het aangeraden is zoveel druk daar te leggen met gekartelde barbel
wikkel je handdoek eromheen en je hebt er geen probleem mee!Nu het toch over zercher squats gaat, ik ben er pas mee begonnen, maar jammer genoeg zijn er op mn gym enkel gekartelde barbels en die "steken"(doet hierdoor meer pijn vermoed ik) dus in mijn arm waardoor het best wel pijn doet(al is het wss een kwestie van gewenning ook), maar ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pijn kan me niets schelen maar heb geen idee of het aangeraden is zoveel druk daar te leggen met gekartelde barbel

Tell me about ik moet me elke keer door dat dooie punt heen wurmen, ik kom behoorlijk snel uit de diepte en het locken gaat hard, alleen dat stuk daar tussen is dodelijk![]()
Je duikt echt wel naar beneden... Waarom neit een beetje gecontroleerder zakken?
Ik heb net hetzelfde. Ik hoop dat box squats dat bij mij een beetje kunnen verhelpen.
wat is er mis mee? zijn rug kan het makkelijk aan zo te zien

chewie. hierbij kroon ik u tot beescht.. wat zeg je op dat laatste filmpje hahah.. die oertaal maakt het echt af