- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Valt me wel op dat er steeds meer mensen gaan hitchen met deadlift...
dus?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strongman mag smokkelen in tegenstelling tot powerlifter, die het op een wedstrijd ook goed moet doen qua techniek........Valt me wel op dat er steeds meer mensen gaan hitchen met deadlift...

Ik weet dat het mag bij strongmen.. maar het lijkt mij ook niet echt gezond om dat TE vaak te doen. Dat je het op een wedstrijd doet, oke.. winnen of verliezen; alles geven. Maar in een normale training?
Ik weet dat het mag bij strongmen.. maar het lijkt mij ook niet echt gezond om dat TE vaak te doen. Dat je het op een wedstrijd doet, oke.. winnen of verliezen; alles geven. Maar in een normale training?

Aangezien het ontgetwijfeld een reactie is op mijn filmpje
Dit is weer de eerste sinds ik max op conv deadlift sinds nov vorig jaar ofzo. En de 1e keer (ja echt) dat ik zo hitch...die 250 is zo goed als hitch vrij.
Ben het wel met jullie eens, dat je het niet te vaak moet doen.
Strongmen mag het dus waar zou je je beurt afkappen als het zo ook lukt![]()
Toch mooie prestatie! 
proficiat kerel!http://www.youtube.com/watch?v=LRJMfsN2bgM
Partial maar boeiend pijn bloeduitstortings zijn er niet minder om.
1x200 zercher..

daar wil ik ook wel voor gaan!!Thnx heb em wel es zwaarder gedaan geloof ik maar laatste keer was vorige zomer gok ik..
Op naar de 250!(nieuw streven in trainen hehe)

Nee volgens mij was het Richard (v/d Linden) of andere gast die daar traint en in de haven werkt. Kopen zou ik niet doen als je weet wat de prijs van ijzer is.
Is wel niet met deadhang en voor zover ik kan zien, komt je kin niet boven de bar. Geen volledige ROM dus.![]()
Maar nog altijd een nette prestatie natuurlijk!

sterk jonkoik dacht alleen altijd dat je zo wide grip deed... maar dit is ook gewoon super
![]()
die heb ik geloof ik nooit weighted gedaan. soon maybe ^^proficiat kerel!
kwestie van gewenning, na een aantal weken voel je het nauwelijks meer wanneer je die 200+ in je armen omhelst!
![]()