MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik weet dat het mag bij strongmen.. maar het lijkt mij ook niet echt gezond om dat TE vaak te doen. Dat je het op een wedstrijd doet, oke.. winnen of verliezen; alles geven. Maar in een normale training?

Ben ik het mee eens. In een wedstrijd geef je alles. In een normale training zou je het beter niet te vaak kunnen doen.

Valt me wel op dat er steeds meer mensen gaan hitchen met deadlift...

Aangezien het ontgetwijfeld een reactie is op mijn filmpje :P

Dit is weer de eerste sinds ik max op conv deadlift sinds nov vorig jaar ofzo. En de 1e keer (ja echt) dat ik zo hitch...die 250 is zo goed als hitch vrij.
Ben het wel met jullie eens, dat je het niet te vaak moet doen.
Strongmen mag het dus waar zou je je beurt afkappen als het zo ook lukt :)

had ze al in mijn log gepost maar zet ze ook maar hier neer, filmpjes van rackpull op de knie.

300kg
th_Rackpull300.jpg

330
th_Rackpull330.jpg

fail met 350
th_Rackpull350.jpg

Aangezien het ontgetwijfeld een reactie is op mijn filmpje :P

Dit is weer de eerste sinds ik max op conv deadlift sinds nov vorig jaar ofzo. En de 1e keer (ja echt) dat ik zo hitch...die 250 is zo goed als hitch vrij.
Ben het wel met jullie eens, dat je het niet te vaak moet doen.
Strongmen mag het dus waar zou je je beurt afkappen als het zo ook lukt :)

Nee hoor, heb ze al vaker gezien. Misschien was jou filmpje wel de druppel :P Toch mooie prestatie! ;)

Thnx heb em wel es zwaarder gedaan geloof ik maar laatste keer was vorige zomer gok ik..
Op naar de 250!(nieuw streven in trainen hehe)

Thnx heb em wel es zwaarder gedaan geloof ik maar laatste keer was vorige zomer gok ik..
Op naar de 250!(nieuw streven in trainen hehe)
daar wil ik ook wel voor gaan!!

zerchers gaan bij mij een stuk makkelijker dan normale squat......
:o

eerst mijn oude 1RM van 230 weer oppakken, en daarna lekker knallen
;)

Is wel niet met deadhang en voor zover ik kan zien, komt je kin niet boven de bar. Geen volledige ROM dus. :p
Maar nog altijd een nette prestatie natuurlijk!

Nee volgens mij was het Richard (v/d Linden) of andere gast die daar traint en in de haven werkt. Kopen zou ik niet doen als je weet wat de prijs van ijzer is.

Ik heb die ketting meegenomen met verhuizen daar naartoe, ketting komt inderdaad van een scheepswerf vandaan.

sterk jonko :thumbs: ik dacht alleen altijd dat je zo wide grip deed... maar dit is ook gewoon super :P

haha good luck

proficiat kerel!
:thumbs:

kwestie van gewenning, na een aantal weken voel je het nauwelijks meer wanneer je die 200+ in je armen omhelst!
:D

Nu het toch over zercher squats gaat, ik ben er pas mee begonnen, maar jammer genoeg zijn er op mn gym enkel gekartelde barbels en die "steken"(doet hierdoor meer pijn vermoed ik) dus in mijn arm waardoor het best wel pijn doet(al is het wss een kwestie van gewenning ook), maar ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pijn kan me niets schelen maar heb geen idee of het aangeraden is zoveel druk daar te leggen met gekartelde barbel

Terug
Naar boven