Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

knieen misschien? ;)

Impressive Chewie!!

Misschien, weet dat ik toen ik rond parallel powerlift squat deed ik rustiger zakte en toen een knie blessure op hebgelopen en daar nu vanaf ben.

Ik geef wel toe dat ik bij deze 200 sneller zakte als dat ik doe bij 160. Naja niet te vaak toppen en sterker worden is de boodschap :)

http://www.youtube.com/watch?v=W0hDb1n3H24

bench 90-4

flat dumbelpress 40-2 (al totaly waisted hier)

hoeveel was dat sanca? Je zakt trouwens niet met de dumbbells.. ;)

hoeveel was dat sanca? Je zakt trouwens niet met de dumbbells.. ;)

barbell 90
dumbbells 40

Ja, ik weet het van die dumbbells, zag het ook, was eigenlijk al té vermoeid, normaal krijg ik er meer uit, met dieper zakken, had al een hoge benchsessie en dumbelpress achter de rug, na deze set had ik het gewicht naar 35 verlaagd en dat ging best lekker

Mn vriendin had stiekem gefilmd by the way ;)

jezus wat een onhandelbare dingen die 40 kilo dumbbells? aan de size te zien lijken ze eerder 80 man

he wishes ;)

Het valt nog mee dude...Zolang je maar de spanning er op houdt gedurende lift is ern iks aan het handje!

Idd, valt goed mee. Nette prestatie :thumbup:

Maar wat is dat met die kousen :eek:, of is dat om je benen te beschermen bij het DL'en ;)

Epic socks.

Dave Tate zegt dat je de barbell ter hoogte van je tenen moet positioneren en niet tegen je schenen aan. Gevolg is dat de schouders dan achter de bar blijven.

Dave Tate zegt dat je de barbell ter hoogte van je tenen moet positioneren en niet tegen je schenen aan. Gevolg is dat de schouders dan achter de bar blijven.

Ja dat had ik ook gelezen ja, dus zo doe ik het tegenwoordig. Was eerst wel leuk toen ik elke keer bloedende schenen had. (train in korte broek)

doe ik eigenlijk ook altijd, niet zozeer omdat hij dat schreef (had het niet gelezen of kan het me niet herrineren) maar puur omdat het ****ed up aan voelt om te beginnen tegen je schenen aan

@ daster: niks mis met je onderrug tijdens die deadlift

doe ik eigenlijk ook altijd, niet zozeer omdat hij dat schreef (had het niet gelezen of kan het me niet herrineren) maar puur omdat het ****ed up aan voelt om te beginnen tegen je schenen aan

@ daster: niks mis met je onderrug tijdens die deadlift

Bij een conventional dead start ik met mijn schenen van de bar , maar bij de sumo komt de bar tegen me schenen .

gewoon goede uitvoering. Je hoeft je hier niet al bij voorbaat te verontschuldigen voor je uitvoering.

gewoon goede uitvoering. Je hoeft je hier niet al bij voorbaat te verontschuldigen voor je uitvoering.
Maar ik had veel meer spierpijn dan anders in mn onderrug dus ik dacht dat dat kwam omdat ik hem misschien teveel bolde ;) Normaal blijft ie een stuk rechter namelijk nog :).

Misschien omdat je lichaam 3x160 niet gewend is dat je daarom meer spierpijn voelt? Zowieso zou ik met niet druk maken als het om spierpijn gaat.

Techniek is echt goed, hoor.

Terug
Naar boven