- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm heb de afgelopen weken wat zitten experimenteren, en deze stand bevalt me tot nu toe het beste. Ik heb lange tijd iets breder gestaan, maar dan kwamen mijn knieën erg gemakkelijk naar binnen. Is nu nog, maar minder.
K zou mn voeten nog iets verder naar buiten zetten..of zie ik dat verkeerd?
omdat ie iedere x eerst met zijn kont iets omhoog komt voordat zijn bovenlichaam echt mee komt? ma vind het ook maar minimaal, krijg je als je zown zware set doet.
sterke squats zeker als dit je 1RM PR was!
Maar als je met oudere filmpjes vergelijkt (die ondertussen al niet meer op mijn youtube staan
) zie ik toch al vooruitgang in techniek, vooral in het good morning gebeuren en de knieën die naar binnen komen. Het is nog niet perfect, maar het begint te beteren.Dit zie ik pas bij rep 5 gebeuren, en dan is t ook geen schande, als je op je max zit. Hoe meer je je reet naar achter gooit bij low bar squats, hoe meer je voorover gaat hangen, je maakt een hele andere beweging dan bij een high bar full squat. Dus ik zie hier geen zwakke core aan af eerlijk gezegd.
Beetje extra core werk zal sowieso geen kwaad kunnenMaar als je met oudere filmpjes vergelijkt (die ondertussen al niet meer op mijn youtube staan
) zie ik toch al vooruitgang in techniek, vooral in het good morning gebeuren en de knieën die naar binnen komen. Het is nog niet perfect, maar het begint te beteren.
Of een bredere stand voordeel heeft zou ik ook wel graag weten.
Beetje extra core werk zal sowieso geen kwaad kunnenMaar als je met oudere filmpjes vergelijkt (die ondertussen al niet meer op mijn youtube staan
) zie ik toch al vooruitgang in techniek, vooral in het good morning gebeuren en de knieën die naar binnen komen. Het is nog niet perfect, maar het begint te beteren.
Of een bredere stand voordeel heeft zou ik ook wel graag weten.
Wie is die spotter dan? Die met dat legermotiefje, volgens mij heeft hij wel grote armen.