XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Haha noooo :roflol:

appie is wel een harde ecto.

en over johan zn CP..hij kreeg de 160 nie in 1 x gecleaned..en hij heeft nog nooit echt continental cleans gedaan...als dat lukt..zit er wel echt nog veel meer in..gozer drukt zittend 150 weg op reps..we gaan dr mee klooien.. to be continued...

Krijg pijn aan mn rug als ik het zie :)

vette compi supastar PV haha,,je opkomst is wel rocky hoor ! zo hoort et!

naast alle succesvolle presses van o.a Johan ,Jan, Fokke..word er ook wel es wat gefaild..voornamelijk door mij hehe

http://www.youtube.com/watch?v=LR4gRx_SxAU

was de 2e attempt op de 150kg explosie was er al behoorlijk uit al helemaal na die deadlifts..maja je ziet et..kmoet gewoon sterker worden..

Thanx big Mo!

Bijna lockout man! Konjo swa! volgend keer pak je hem wel!

jaahman..volgende x ga ik Savickas on the mathafakka!

netjes mike!

good lift Hervee, zag er nog "easy" uit

Nice lift, denk dat het wel zwaar aanvoelde gezien je helemaal aan het trillen was. :p

Nee, het voelde heel makkelijk. Kon makkelijk nog wat bij, maar ben gestopt gezien ik daar aan het trillen was. :D

Volgens mij moet iedereen wat langer wachten tot ze in de latere cycles komen van wendler alvorens over de max te oordelen of zit ik nu fout?

Ziet er goed uit.

Volgens mij moet iedereen wat langer wachten tot ze in de latere cycles komen van wendler alvorens over de max te oordelen of zit ik nu fout?

Ziet er goed uit.

Ja dat lijkt er wel op Gijs. Het is alleen k*t als je eerst 3x5x65 doet, en vervolgens met een repout van 61 op de 7 blijft hangen.

Thanks iig.

t*ring, nice man !

" nog 'n rep !!! "

Terug
Naar boven