MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sinds wanneer heb je een spotter nodig in een powerrack?

hij kan misschien net dat beetje extra geven om omhoog te komen ? tis niet zo dat ik bang ben om te failen. maar deze was geheel alleen

Mja, dan noem ik het persoonlijk geen rep. Ik doe pas een rep als alles alleen is uitgevoerd! :thumbs: Top dat je het alleen hebt gekunne!

je ziet de spotter duidelijk mij het alleen laten doen ? ik weet zeker dat ik het alleen heb gedaan dus zie dit gewoon als een rep die ik alleen doe..

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer heb je een spotter nodig in een powerrack?

Als je nog een tweede poging wil doen ga je dan eerst alle gewichten van de stang halen en dan vervolgens weer de stang bovenop leggen en dan weer de gewichten er aan hangen? Mij lijkt een spotter dan toch iets handiger ;)

op de trapz.. had hem eerst lager liggen.. tis geen verschil bij mij.. maar ben het gewend ?? of is het verkeerd dan leg ik hem terug het maakt voor mij niks uit (A) ik deed het eerst alleen niet omdat het pijn deed.. maar daar heb ik me door heen gebeten

Mooi hoor . Bar ligt perfect zo . Probeer wel je romp nog wat rechter te houden en dus nog meer op die benen te werken . Dan heb je een perfecte squat !

ja pheno daar heb je gelijk in.. maar dit heb ik al met 60 kilo.. maybe dat ik eens moet gaan oefenen gewoon heel licht.. maar ben blij dat ik dit gehaald heb :D thnx voor je reactie

Als je nog een tweede poging wil doen ga je dan eerst alle gewichten van de stang halen en dan vervolgens weer de stang bovenop leggen en dan weer de gewichten er aan hangen? Mij lijkt een spotter dan toch iets handiger ;)

MMM nog niet aan gedacht. Je hebt gelijk!

vooral dat mentale heb ik altijd effe nodig

Netjes die 150 squat Max. Je ziet dat i je niet helpt.

jammer man.. dat scheelt echt niks... ik krijg de 1 niet eens gesloten... kga hem binnenkort bestellen dan kan ik flink oefenen :D

Vette muur bro :D

die duurt niet lang meer :) paar keer trainen met wat negatives en forced closes en je hebt hem!

Jij kan 'm echt makkelijk sluiten, je hebt de gripper alleen heel erg verkeerd vast!!

Je moet 'm veel verder van je hand afhouden, dus zodat je nog nét met je vingers eromheen kan (eigenlijk alleen middel-en wijsvinger), duim gestrekt naar voren houden en magnesium in de palm van je hand zodat de gripper niet richting je pols schuift.

Je kan veel meer dan dit, gewoon veel filmpjes kijken, van Diesel Crew bijvoorbeeld.

Hier nog een filmpje van mijn 'lift' voor de geïnteresseerden.
http://www.youtube.com/watch?v=lHWhD3GorQM

jammer man.. dat scheelt echt niks... ik krijg de 1 niet eens gesloten... kga hem binnenkort bestellen dan kan ik flink oefenen :D

Thnx. Ik had liever de stats van jou gehad dan dat ik de coc no.1 sluit.

Thnx:D.

die duurt niet lang meer :) paar keer trainen met wat negatives en forced closes en je hebt hem!

Laten we het hopen;).

Jij kan 'm echt makkelijk sluiten, je hebt de gripper alleen heel erg verkeerd vast!!

Je moet 'm veel verder van je hand afhouden, dus zodat je nog nét met je vingers eromheen kan (eigenlijk alleen middel-en wijsvinger), duim gestrekt naar voren houden en magnesium in de palm van je hand zodat de gripper niet richting je pols schuift.

Je kan veel meer dan dit, gewoon veel filmpjes kijken, van Diesel Crew bijvoorbeeld.

Thnx voor de tip Luuc, ik zal het de volgende keer is op leten.

Terug
Naar boven