Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zei ik ook niet, viel me gewoon opIk leg de bar ook vrij hoog op mijn rug, niets mis mee!

Sinds wanneer heb je een spotter nodig in een powerrack?

op de trapz.. had hem eerst lager liggen.. tis geen verschil bij mij.. maar ben het gewend ?? of is het verkeerd dan leg ik hem terug het maakt voor mij niks uit (A) ik deed het eerst alleen niet omdat het pijn deed.. maar daar heb ik me door heen gebeten
Als je nog een tweede poging wil doen ga je dan eerst alle gewichten van de stang halen en dan vervolgens weer de stang bovenop leggen en dan weer de gewichten er aan hangen? Mij lijkt een spotter dan toch iets handiger![]()
Sinds wanneer heb je een spotter nodig in een powerrack?
Ik heb net hetzelfde. Voel me ook "veiliger" als ik een GOEDE spotter achter mij heb staan.
jammer man.. dat scheelt echt niks... ik krijg de 1 niet eens gesloten... kga hem binnenkort bestellen dan kan ik flink oefenen![]()
.die duurt niet lang meerpaar keer trainen met wat negatives en forced closes en je hebt hem!
.Jij kan 'm echt makkelijk sluiten, je hebt de gripper alleen heel erg verkeerd vast!!
Je moet 'm veel verder van je hand afhouden, dus zodat je nog nét met je vingers eromheen kan (eigenlijk alleen middel-en wijsvinger), duim gestrekt naar voren houden en magnesium in de palm van je hand zodat de gripper niet richting je pols schuift.
Je kan veel meer dan dit, gewoon veel filmpjes kijken, van Diesel Crew bijvoorbeeld.