Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je lijkt er idd net iets boven te zitten.. Maar als ik dat zo bekijk moet je 240 ook wel iets dieper kunnen pakken... Onderin gaat het toch behoorlijk soepel..

Desalniettemin een flinke squat kerel

bruut snoob dogg :thumbs:

damn wat ben jij sterk snoob....en je weet zeker dat je nog naturel bent :D

nice dude!

Je lijkt er idd net iets boven te zitten.. Maar als ik dat zo bekijk moet je 240 ook wel iets dieper kunnen pakken... Onderin gaat het toch behoorlijk soepel..

Desalniettemin een flinke squat kerel

damn wat ben jij sterk snoob....en je weet zeker dat je nog naturel bent :D

inderdaad

je sticking point lijkt best hoog te zitten snoob

nice squatting

Thanks, ja onderin squat heb ik nooit problemen, het is vooral recht blijven dat moeilijk is. Als ik pinsquat doe net boven sticking point vliegt 250kg omhoog alsof het niets is .. Veel zware (pin-)good mornings en sterkere bovenrug zullen dit wel oplossen denk ik. Moet het toch aanpakken voor men deadlift lockout. Bedankt voor de commentaar !

En ja ik ben naturel, heel soms een proteïne shake maar ik ga binnenkort aan de Whey/Creatine ( green bulge ) en BCAA's hohoho :haar:

BCAA's ?

Waarom ga je aan supplementen beginnen als je zo al als een beest vooruitgaat?

Edit: nice weights snoob.

Handig om zo eens een filmpje van je lifts te maken. Zo kom je er nu achter dat je net niet onder parallel komt.
Maar wat een squat weer hoor. Volgende maand 250 proberen? :P

Waarom ga je aan supplementen beginnen als je zo al als een beest vooruitgaat?
Waarom niet? Als ik er sneller vooruitga en beter herstel kan het enkel maar goed zijn.
Nice weights snoob! Maar je maakt praktisch een goodmorning ???. Misschien beter iets breder gaan squatten als je tot par gaat?
Ja, moet rug en glutes en heupen sterker maken. Trainingspartner maakte ook al de opmerking van breder te gaan staan, ik zal het es proberen.
Handig om zo eens een filmpje van je lifts te maken. Zo kom je er nu achter dat je net niet onder parallel komt.
Maar wat een squat weer hoor. Volgende maand 250 proberen? :P
Ja ik kan 200kg wel fullsquatten hoor, dan zit ik men men hamstrings op men kuiten .. dus dieper gaat niet. Nah werken aan techniek en diepte eerst voordat ik zwaarder ga.

Ik zou ook eens proberen iets breder te staan en voeten goed naar buiten te doen wijzen. Knieën dan goed naar buiten duwen en dan gaat je vorm er een stuk beter uit zien.

Ik zou ook eens proberen iets breder te staan en voeten goed naar buiten te doen wijzen. Knieën dan goed naar buiten duwen en dan gaat je vorm er een stuk beter uit zien.

Cva merci voor de tip. Kheb het al vaak gezegd, ik train alleen of met onervaren trainingspartners ( ikzelf ben ook onervaren ) dus het is wat wikken en wegen.

Van waar was jij alweer? Hier alleszinds in de buurt. Als je deze zomer eens zin hebt om in mijn homegym langs te komen... Let me know. Herzele is the place.

Ligt een gewichthefplatform, bumpers, 2 barbells, squat stands, powerrack,... Wel geen bankje omdat dat bij een maat van mij staat.

Terug
Naar boven