MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

hahahaha die schreeuw van gijs bij die stones :roflol: geweldig

Nice frenk...vage failure @ the dips ...3erep gingn og hard 4e rep lijkt het of spanning verloor onderin...

Mooie gym man Frenk. Waar is dat?

thnx! TU/eindhoven

Nice Kerel!

Je kan ook wel zien welke killer dit gefilmd heeft

thnx, haha precies ;)

Lekker nog even thumbs up voor de lift:D

nice frenk, is alleen de sluiting van je riem kapot? zoja kan je zo sluiting halen die bergbeklimmers ook gebruiken.

@Monkey: nee zit op de Fontys, maar kan op de TU trainen
@flexx: ja hebt nu een stalen sluiting, niet een gay ass sluitingkje met een verchroomde coating..
@willem: haha :D altijd ff lachen voor de camera hè? :D

Goed gedaan, vage failure op de dips idd

nice front squats + dumbies... maar eerlijk is eerlijk die 260 heb je wel is veel netter gedaan (of dergelijke gewichten), ik snap niet dat als je bij 260 al zo bezig bent dat je alsnog die 280 tracht te doen? kan je toch beter ff terug naar 200 en dan een shitload aan speed setjes draaien of gewoon laten rusten.. hitchen bij een 1rm poging is tot daar aan toe, maar om er nou een gewoonte van te maken?

Mooie en sterke lifts ;) Proficiat.

ziet er strak uit!

d

Vette filmpjes snoob, die 280 was bijna gelockt :o

nice front squats + dumbies... maar eerlijk is eerlijk die 260 heb je wel is veel netter gedaan (of dergelijke gewichten), ik snap niet dat als je bij 260 al zo bezig bent dat je alsnog die 280 tracht te doen? kan je toch beter ff terug naar 200 en dan een shitload aan speed setjes draaien of gewoon laten rusten.. hitchen bij een 1rm poging is tot daar aan toe, maar om er nou een gewoonte van te maken?
Ik weet wat ik kan liften en wou het toch proberen. Techniek was ook niet goed, benen strekken te snel. Bij de 280kg kon ik ook gaan hitchen en em locken zoals ik op men 1RM poging gedaan heb paar weken terug maar heb het maar niet gedaan om men rug wat te sparen.
Mooie en sterke lifts ;) Proficiat.
thx
thx
Vette filmpjes snoob, die 280 was bijna gelockt :o
thx, zie hierboven

Super, snoob!

heel vet snoob :thumb:

Terug
Naar boven