- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, want dit kan je je balans kosten.Ik probeerde ook enige zelfspot aan te brengen...

110 ging inderdaad dieper, als je de video pauzeert zie je dat je netjes tot parallel gaat. Als je geen wedstrijden gaat doen is het prima zo. Tenzij je dieper kan en wilt natuurlijkIk vond het een mooie diepte!
(omdat ik zelf niet dieper kan komen...)
Wel een goede vorm hoor vond ik.
Met de 110 ging je zelfs iets dieper geloof ik.
Maar dat moet Ziyed maar even bepalen.![]()
110 ging inderdaad dieper, als je de video pauzeert zie je dat je netjes tot parallel gaat. Als je geen wedstrijden gaat doen is het prima zo. Tenzij je dieper kan en wilt natuurlijk

mensen die zeggen dat ze niet op diepte komen praten poep, ik kom met iedere stand van me benen na vijf trainingen al op diepte.
Oké dan...Na verloop van tijd dieper gaan werkt niet kan ik uit eigen ervaring zeggen.. ik deed ze eerst ook te ondiep en heb het roer toen gewoon ineens drastisch omgegooid, dus minder gewicht en gewoon de juiste diepte
Oké dan...
Ik had zelf het idee dat ik sinds ik ben begonnen wel steeds iets dieper kwam eigenlijk.
Het viel me flink tegen toen ik mezelf eens gefilmd had.
Terug in gewicht en dieper zakken dus.