XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik vond het een mooie diepte!
(omdat ik zelf niet dieper kan komen...)
Wel een goede vorm hoor vond ik.
Met de 110 ging je zelfs iets dieper geloof ik.
Maar dat moet Ziyed maar even bepalen. :D

• Like
Waarderingen: kane
Goeie diepte? Doe normaal, haha. Dit is net iets dieper dan een quarter squat. Het is idd maar net wat je doel is. Als je echt dieper wilt komen, je billetjes meer naar achter gooien, echt gaan zitten zeg maar, daardoor kom je ook minder met je knieeen naar voren.

• Like
diepte is idd zeker niet naar PL richtlijnen

wat me vooral opvalt is dat je stand steviger zou kunnen volgens mij.
je voeten bewegen wat , net voor je begint sta je nog wat te "rollen", en tussen reps door lijkt het ook alsof je tenen nog wat los komen.(lees omhoog van de grond).met zwaardere gewichten laat je dit waarschijnlijk vanzelf wel ;), want dit kan je je balans kosten.
zijn details die me zomaar opvielen, volgens mij is je basis dus gewoon netjes, knieen lastig te zien zo precies van opzij (of je ze goed uit elkaar houdt).

• Like
Bedankt voor de tips, diepte kan inderdaad beter al ben ik een beetje bang voor ronding in de onderrug als ik dieper ga. Onderrugblessure opgelopen twee jaar terug, en op deze diepte voelt het nog wel veilig aan zonder "butt wink". Wat betreft verder naar achter zitten... dat lukt mij al niet zonder stang in mijn nek. Ik zou gewoon achterover fl*kkeren.

Zowieso geen wedstrijdambitie, echter gewoon massa winnen en aansterken hamstrings en onderrug. Misschien met verloop van tijd dat de diepte beter kan.

Bedankt voor de tips, en qua stabiliteit kan het idd wel beter.

ps: Quartersquats is wel even hard :(

zijn een beetje ondiep voor quartersquats :D

• Like
Tymen is gewoon een rotventje Kane. ;)
Als je geen wedstrijd ambities heb kun je gewoon zo doorgaan.
Het kan natuurlijk gheen kwaad als je probeert na verloop van tijd steeds iets dieper te gaan.
Ik denk dat dat ook wel zal gebeuren als je het volhoud.
Voor massa op je benen ben je goed bezig denk ik, al zal je met wat meer reps nog wat meer massa pakken denk ik. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 11:45 ----------

Oh ja, pas op voor cor Paul, da's ook een klier. :D

Na verloop van tijd dieper gaan werkt niet kan ik uit eigen ervaring zeggen.. ik deed ze eerst ook te ondiep en heb het roer toen gewoon ineens drastisch omgegooid, dus minder gewicht en gewoon de juiste diepte

Ik vond het een mooie diepte!
(omdat ik zelf niet dieper kan komen...)
Wel een goede vorm hoor vond ik.
Met de 110 ging je zelfs iets dieper geloof ik.
Maar dat moet Ziyed maar even bepalen. :D
110 ging inderdaad dieper, als je de video pauzeert zie je dat je netjes tot parallel gaat. Als je geen wedstrijden gaat doen is het prima zo. Tenzij je dieper kan en wilt natuurlijk

110 is niet par

indeed, miss wordt ie goedgekeurd bij spf, maar zeker niet onder par :roflol:

• Like
Als je sterkere hamstrings wilt moet je diep.

• Like
mensen die zeggen dat ze niet op diepte komen praten poep, ik kom met iedere stand van me benen na vijf trainingen al op diepte.

• Like
voetjes tegen elkaar ook? :trollface:

halloo eddine :wave:

Na verloop van tijd dieper gaan werkt niet kan ik uit eigen ervaring zeggen.. ik deed ze eerst ook te ondiep en heb het roer toen gewoon ineens drastisch omgegooid, dus minder gewicht en gewoon de juiste diepte
Oké dan...
Ik had zelf het idee dat ik sinds ik ben begonnen wel steeds iets dieper kwam eigenlijk.
Het viel me flink tegen toen ik mezelf eens gefilmd had.
Terug in gewicht en dieper zakken dus.

Oké dan...
Ik had zelf het idee dat ik sinds ik ben begonnen wel steeds iets dieper kwam eigenlijk.
Het viel me flink tegen toen ik mezelf eens gefilmd had.
Terug in gewicht en dieper zakken dus.

Dat is iig mijn ervaring, anders blijf je jezelf voor de gek houden omdat je toch wil blijven stijgen in gewicht

Terug
Naar boven