XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zeker nice Max!

netjes max! zeker gezien de tijd die je ermee bezig bent!

Super sterk en nice Max, echt goed. Alleen is he start positie niet echt optimaal, maar denk dat je met de tijd leniger wordt kun je dan je rug holler houden en wat lager "zitten".

Sterke shit man ... ^+1 imo

Thnx all, startpositie is idd wat vreemd, zal nog wel in de beweging moeten groeien

Amai 107 kg snatch al, nice.

Startpositie is idd nog niet optimaal, je zit wat ge hoog met je kont en strekt je benen te vlug.
Maar je hebt een goed einde en zit zeer stabiel beneden.

Doe zo verder, maar nu ook weer niet te goed worden eh ;)

PS: Ik zie da je elbow sleeves of iets in die aard gebruikt voor je ellebogen, dit is niet toegelaten op wedstrijd als je later wedstrijden wil gaan doen.

waarom spotters in een rack?

vanuit deze hoek zou ik zeggen dat er geen 1 bij zit die par breekt, misschien de eerste...

wel nice gewicht sowieso en prima vorm imo

waarom spotters in een rack?

vanuit deze hoek zou ik zeggen dat er geen 1 bij zit die par breekt, misschien de eerste...

wel nice gewicht sowieso en prima vorm imo

wrm niet? ik heb het liefst ook spotters bij mn ontbijt!

kben geen dr. squat ,maar volgens mij zijn dat wel beetje halve goodmornings ,de laatste 2 reps...verder zal het vast wel goed zijn voor je overall strength gain, dus prima!

kben geen dr. squat ,maar volgens mij zijn dat wel beetje halve goodmornings ,de laatste 2 reps...verder zal het vast wel goed zijn voor je overall strength gain, dus prima!

dit,

je rug staat veel te horizontaal beneden.

verder wel sterk zelfs al zijn het goodmornings

Nice deads Ziyed!

Zit er wat meer dan 275 in nu?

Thanks en weet ik niet.

whehehehe MO iS BACK

valt wel mee toch? hele normale kanteling bij low bar squats toch... ik vind het wel een baasje, misschien dat het wel mis gaat als hij onder par komt, maar dat weten we nu niet ;)

hard man, wist alleen niet dat je zo lang was

mooie deadlift.. wel raar filmpje

ja op de telefoon is die gewoon normaal, snap het niet

Terug
Naar boven