MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ze hebben het gewicht uitgerekend kwa formules. Van het beton etc en dikte kwamen ze op 187.5 uit maar is nog niet na gewogen. De mal met alleen beton/ijzer weegt de stone 155 kg we hebben er 45 kg in gedaan aan gewichten. Alex zij ( heeft hem zelf ook geladen) Dat die zoizo 180 kg gevoels gewicht heeft. Gaan hem van de week wegen en weten we het precies. Daarom de 180+ ff in voorbehoud.

Ik zeg een 190 bam !! gewon gruwelijk beest, talentje hiero :P

****ing smooth pull ziyed! en sick ass stone van enzo.. damn

why u hatin on my technique son? hoeveel pull jij dan?

Laatst bewerkt:
je trekt em opzich zich niet eens zo lomp, wat je vlak voor lockout dacht te doen weet ik niet..en je staat beetje raar op die schoenen..gewoon op sokken, komt allemaal goed

je trekt em opzich zich niet eens zo lomp, wat je vlak voor lockout dacht te doen weet ik niet..en je staat beetje raar op die schoenen..gewoon op sokken, komt allemaal goed

Dit was een jaar geleden, train onderhand al tijdje bij Pjotr en Ziyed enzo in papendal ;)

jezus wat een speed op die 300 dead, mo

jan lijkt ook nog wel ruimte over te hebben op die 350...

jaah jan heeft de smaak te pakken op deadlift, en er zit indd nog veel rek in...kvond mijn deads lelijk, veelste lomp en techniekloos..maja zenuwen ..wedstrijd..gewoon scheuren

Niet om te haten Mo, jouw DL zijn altijd lomp en lelijk maar die van mij verdienen ook geen schoonheidsprijs en wat Kelvin op dat filmpje doet is ook prachtig. Maar dat weten we zelf allemaal verder best en als luitjes die nog geen 200DL commentaar hebben op filmpjes print ik het meestal uit om mijn reet mee af te vegen.

Niet om te haten Mo, jouw DL zijn altijd lomp en lelijk maar die van mij verdienen ook geen schoonheidsprijs en wat Kelvin op dat filmpje doet is ook prachtig. Maar dat weten we zelf allemaal verder best en als luitjes die nog geen 200DL commentaar hebben op filmpjes print ik het meestal uit om mijn reet mee af te vegen.

haha leuk om te zien hoe jij verandert in je posts!(qua taalgebruik)

absoluut, omdat men meestal alleen max attempts van me zien, dat neemt niet weg dat ik niet weet hoe je moet deadliften en of kan deadliften..omdat er alleen maar suicidale max attempts scheuren voor je leven attempts op youtube staan..maar indd they can all suck it..en bossman bedoelde het niet verkeerd..just wanted to be friends with this crazy ****er!

normaal papier veegt niet lekker hoor Gijs, been there done that

Geweldig inderdaad hoe mijn vocabulaire is geevolueert gedurende mijn periode op zo'n online forum.

idd! Zal meer komen door je succes in de krachtsport wereld dat de Alpha man in jou is wakker geworden!

ps. geevolueert is met een D?

Terug
Naar boven