MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Frank volgens mij, tuurlijk ken ik die, sterke jongen idd

Welke mong**l heeft je gezegd dat je squat niet op diepte was bbosman? Of bedoel je niet op diepte zoals in IPF regels, waar je konthaar effectief de grond moet raken voor je een goede beurt haalt...

Welke mong**l heeft je gezegd dat je squat niet op diepte was bbosman? Of bedoel je niet op diepte zoals in IPF regels, waar je konthaar effectief de grond moet raken voor je een goede beurt haalt...

Ene Chopperbob, ene Eddine, ene Weak01 en ene Pardeep. Jongens die volgens mij totaal geen idee hebben waar het over gaat :rolleyes:

NPB / IPF idd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snap ook niet waarom een BB'er het hier over de diepte heeft...

Terwijl het op de junioren PL training was...

Hmm, ik zal wel gek zijn maar ik vind 'm eigenlijk ook op diepte? Maar goed, ik was er natuurlijk niet bij... Maar op film lijkt ie toch gewoon (net) diep genoeg.

Kom op nou ff man...
Die jongen wil voor de NPB gaan tillen, en moet dus gewoon goed op diepte squatten, doet verdomd goed zn best ook de laatste tijd om goed diep te komen, maar zit er gewoon nog net een cm of 2 boven. Er staan een mannetje of vier om hem heen, die er behoorlijk veel verstand van hebben, om de diepte te beoordelen en die zeggen dat ie niet diep genoeg is.
Beter gewoon dat men er streng op is en dat ie leert meteen goed op diepte te squatten, in tegenstelling tot velen hier...

Camera staat ook vrij laag. Op een box cm 50 hoog. Misschien dat ie daardoor op diepte lijkt. + zwarte broek, shirt en riem is het al helemaal niet duidelijk op film.

Ziyed, Pardeep en Niels zeiden niet. Dus niet op diepte.

zakken zonder bandjes gaat goed nu, maar was hier gebandeerd door Pardeep op 75%... Toen ging zakken voor mn gevoel een stuk minder makkelijk. 2e beurt op 180 had ie em was losser gebandeerd, iets van 50%, toen kwam ik wel op diepte.

Iaw, nog even leren om op diepte te komen met strakke banden, en dan nog in pak :D

Hmm, ik zal wel gek zijn maar ik vind 'm eigenlijk ook op diepte? Maar goed, ik was er natuurlijk niet bij... Maar op film lijkt ie toch gewoon (net) diep genoeg.

ik had hetzelfde idee...maar als 4 goeroe's erbij waren en zeggen van niet....dan geef ik geen commentaar :P

Ik zou iets kunnen gaan zeggen over de diepte....:tanden:

Wie wil een wedje leggen voor 100 euro dat die niet op diepte was volgens normale IPF regels?

sidenote: volgens een ooggetuige met perfect zicht scheelde het een cm of 2-3 voor een goede beurt, beurt hierna goed en duidelijk op diepte en ook beter omhoog.

Laatst bewerkt:
ach, zolang hij zelf maar tevreden is...

Flink sterk weer :eek:

180 kg + ?

Terug
Naar boven