AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Is toch ook het mooiste! Volgens mij was het gewoon een beurt die 3 wit zou krijgen op een wedstrijd :) Dus een echte pr!

zag er een mooie beurt uit, was volgens mij ook niet het onderste uit de kan.
je drukte m nog redelijk "makkelijk"uit vond ik.
netjes!

• Like
Waarderingen: DG80
****ing smooth lift nog zeg

zag er een mooie beurt uit, was volgens mij ook niet het onderste uit de kan.
je drukte m nog redelijk "makkelijk"uit vond ik.
netjes!

Netjes man!
Zit nog meer in denk ik.

Thnx! Was echt mijn max wel gister, 167,5 faalde halverwege! Maar heel erg blij met deze pr :D Hoop op 3 juni 170 in Sint Maartensdijk te drukken. Is een open wedstrijd dus misschien ook wat voor jou Sandows Legacy, las dat je nogal baalde dat het RAW benchen van de NPB was afgelast.

@ Arnodsi, je moet inderdaad nog harder je rug op spannen en je kont naar beneden drukken, voor de rest vind ik dat ze er best netjes uit zien, misschien een beetje rommelig nog door t&g, op advies van Eddine en Wesley 18 overgegaan op deadliften met deadstop. Wissel het nu weer af. Mijn vorm is zeker vooruit gegaan.

Mijn mening over een BOR is dat je rug haast parallel met de grond moet staan, ROM wordt veel groter en de oefening wordt veel zwaarder. Dit gaat meer naar een yatesrow toe.

Thnx! Was echt mijn max wel gister, 167,5 faalde halverwege! Maar heel erg blij met deze pr :D Hoop op 3 juni 170 in Sint Maartensdijk te drukken. Is een open wedstrijd dus misschien ook wat voor jou Sandows Legacy, las dat je nogal baalde dat het RAW benchen van de NPB was afgelast.

DG80, leuk dat je dat opmerkt.
is niet eens zo heel ver rijden voor mij.
wat is dat voor wedstrijd?
RAW only? ik vind er zo gauw niets over op google.

komt nu ivm sterke man training en vakantie lastig uit, maar als t RAW is, wie weet!

DG80, leuk dat je dat opmerkt.
is niet eens zo heel ver rijden voor mij.
wat is dat voor wedstrijd?
RAW only? ik vind er zo gauw niets over op google.

komt nu ivm sterke man training en vakantie lastig uit, maar als t RAW is, wie weet!

Hier de link! ( het is dus 2 juni!)
[Link niet meer beschikbaar]

Hier de link! ( het is dus 2 juni!)
[Link niet meer beschikbaar]

mooi man! bedankt.
ik ga tegen die tijd zien of ik t kan inpassen.

ik heb 23 juni een sterke man wedstrijd, maar wellicht doe ik gewoon ook in maartensdijk de bench wedstrijd mee.
leuk dat er iets georganiseerd wordt!! :)

mooi man! bedankt.
ik ga tegen die tijd zien of ik t kan inpassen.

ik heb 23 juni een sterke man wedstrijd, maar wellicht doe ik gewoon ook in maartensdijk de bench wedstrijd mee.
leuk dat er iets georganiseerd wordt!! :)

Het zijn ook maar drie beurtjes :P Valt er vast wel tussen te organiseren!

flink hoog hoor!

+1

flinke jump victor... je herkent jou trouwens ook niet terug man, damn.. sterke frontsquats ook.

Ey Miron, u mirrin' ?

(wou ik altijd al eens zeggen) :D

blijf vinden dat je een mooie Sq techniek hebt man :D

Haha dat is wel onder par idd! Raw blijft wel mooi. Je bent echt sterk man!

Terug
Naar boven