Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een Pushpress geen Jerk, sterke Pushpress daar niet van maar geen Jerk.
Ik lees weer eens ergens over heen, had het woord Push niet voor Jerk gezien. Mijn excuses.
Maar dan nog bij een Pushjerk denk ik aan Zhang Gouzheng.
Wat is precies de functie van dave extensions? Ziet er op het eerste zicht een akward beweging uit.
Nice ruben, een filmpje met killswitch engage op de achtergrond is altijd goed![]()
Goed bezig hoor.
De dumbbells moeten ook niet veel groter worden, anders kan je die beweging niet meer maken![]()
Wat is precies de functie van dave extensions? Ziet er op het eerste zicht een akward beweging uit.

Mooie gewichten weer! Zie ik nu dat ze zwaardere dumbbells hebben liggen bij de ACLO? Zal tijd worden![]()
Er zijn zoveel assistance oefeningen denkbaar, het is gewoon weer een variant. Wel moet ik zeggen dat ik persoonlijk bij tate presses, one arm dumbbell extensions en rock & rolls echt het gevoel heb dat ik de binnenste tricepskop aan het trainen ben, die je tijdens het benchen ook het meest belast. En ze voelen goed... So give it a try!