XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

De Goirlese boys worden beresterk!

Dat is een Pushpress geen Jerk, sterke Pushpress daar niet van maar geen Jerk ;).

bedankt voor de toffe reacties

Nice ruben, een filmpje met killswitch engage op de achtergrond is altijd goed :)

Goed bezig hoor.

De dumbbells moeten ook niet veel groter worden, anders kan je die beweging niet meer maken ;)

Wat is precies de functie van dave extensions? Ziet er op het eerste zicht een akward beweging uit.

Sterk weer Itamonster.

Mooie gewichten weer! Zie ik nu dat ze zwaardere dumbbells hebben liggen bij de ACLO? Zal tijd worden;)

Nice ruben, een filmpje met killswitch engage op de achtergrond is altijd goed :)

Thanks Kev.

Goed bezig hoor.

De dumbbells moeten ook niet veel groter worden, anders kan je die beweging niet meer maken ;)

Ty, klopt inderdaad.. blijft weinig rom over zo.

Thanks G!

Wat is precies de functie van dave extensions? Ziet er op het eerste zicht een akward beweging uit.

Er zijn zoveel assistance oefeningen denkbaar, het is gewoon weer een variant. Wel moet ik zeggen dat ik persoonlijk bij tate presses, one arm dumbbell extensions en rock & rolls echt het gevoel heb dat ik de binnenste tricepskop aan het trainen ben, die je tijdens het benchen ook het meest belast. En ze voelen goed... So give it a try!

Ohja en natuurlijk dit:

Triceps als hoefijzers Wauter!

;)

Mooie gewichten weer! Zie ik nu dat ze zwaardere dumbbells hebben liggen bij de ACLO? Zal tijd worden;)

Ja man, de dumbbells gaan nu tot 40kg. En verder zoals je op het filmpje ziet zijn er ook matten op de vloer geplaatst. Train je nog weleens bij de aclo?

Aaa oke.. wel een verbetering dus! Op het moment alleen bij Kelderwerk, maar overweeg wel om daarnaast ook weer bij de ACLO te gaan trainen.

Er zijn zoveel assistance oefeningen denkbaar, het is gewoon weer een variant. Wel moet ik zeggen dat ik persoonlijk bij tate presses, one arm dumbbell extensions en rock & rolls echt het gevoel heb dat ik de binnenste tricepskop aan het trainen ben, die je tijdens het benchen ook het meest belast. En ze voelen goed... So give it a try!

Zal ik doen :)

Techniek iets anders, stang iets hoger, voeten wijder, handen wijder.

Upperback vind ik beter, ellebogen vind ik beter, diepte was nog flink stijfjes maar is wel redelijk voor 1e keer die stand.

Alleen buttwink nog wat aan doen. Nog tips om welke spieren te rekken?

http://www.youtube.com/watch?v=SiGP-Wy5JYk

Ziet er algemeen gezien zwaar/moeizaam uit. Ik heb zo geen goed beeld van hoe breed je staat, maar ik vind het persoonlijk moeilijk om wijd te staan EN oly shoes/schoenen met een hak te dragen. Beetje klote combinatie vind ik. Ergens denk ik ook wel dat het logisch is dat als je je barbell wijder vasthoudt, dat je minder tight zit in je rug. Keek even bij SQUAT RX, daar staan wel goeie tips voor flexibiliteit/mobility.

Terug
Naar boven