Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Kerel, hoe de **** kan jij toch zo blijven gainen op de DL?! Echt ongelooflijk. 350 DL al. Waar gaat dit eindigen?

ja is maar 100kg minder dan dat jij GVD trekt:mad:

Ja 10 keer tegen 1 keer van mij he..jij zit statistisch ook goed boven de 300 met 10x250

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:57 ----------

Kerel, hoe de **** kan jij toch zo blijven gainen op de DL?! Echt ongelooflijk. 350 DL al. Waar gaat dit eindigen?

Goeie vraag, denk bij elke max poging dat dat de max forever is maar prik er steeds weer overheen..maar zal wel ff duren voor er 355+ op het scorebord staat hoor..denk ik..but still..de techniek kan beter..we zullen zien.

Vet filmpje!

• Like
Waarderingen: DG80
Mooi filmpje Gijs en die deadlift van Jitse is ook beangstigend.

• Like
Waarderingen: DG80
Ik zie iedereen altijd met de benen ver uit elkaar squatten bij wedstrijden. Moet dit of kun je dan meer tillen ofzo?

kan je meer glutes, hamstrings en ab-/adductoren gebruiken en heb je een kleinere ROM --> meer kg's tillen

Ik zou willen adviseren dat je bovenin, bij de overgang van je eerst rep naar je 2e rep even duidelijk een korte pauze bovenin hebt zodat je, zoals in je eerst filmpje, geen controle verliest over het gewicht. Dat gaat overigens in je 2e filmpje al beter. Hoe zit dat met je (voor de kijkers) linker arm, kun je die niet helemaal locken? Verder lekker bezig!

Thanks.
Van dat locken, was me nooit opgevallen maar ff in de spiegel gekeken en kan mijn rechterarm inderdaad net niet helemaal strekken, en mn linker net iets overstrekken. Nieuw voor me, maar niet echt een probleem denk ik. Nooit last van gehad iig.

Mooie filmpjes Mo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.115
netjes Mo.

congrats man, zal veel voldoening geven na die tijd

Thnx guys en geeft echt voldoening ja, kan me niet herinneren dat ik ooit zo oprecht blij met een pr ben geweest heb nu nog eem brede lach op mn dikke kop;)

Terug
Naar boven