AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice, man. Ziet er inderdaad easy uit. More PR's to come!

Thnx!! Ja, al moet ik uitkijken dat ik nu niet te vaak Prs wil gaan zetten..

Over 2 wendler cycli(7 a 8 weken) maar es weer kijken wat ik kan:)

haha lekker, 270kg was als ik me goed herinner epic grind zag er niet echt lekker uit
en dit speedrepje :D nice man. zonder blessures 300kg dit jaar toch? :D

Klopt! Was ook niet zeker of ik hem gelocked had toen, en 300 hmm zou al heel blij zijn als ik op 285 kom en dan volgend jaar 300 ik ken mn beperkingen hehe maar als ik heel blijf kan t maybe nog leuk worden:D

Thnx! Ja, is me al vaker gezegd bij filmpjes dat ik met een betere techniek nog meer eruit moet kunnen halen..
Train in een sportschool waar niemand deadlift dus heb via wat youtube filmpjes zelf maar een draai eraan gegeven en beetje scheef aangeleerd.

Ik doe juni mee in Papendal, daar leggen ze me vast wel uit hoe het wel moet:)

die Dominique wordt nog eens sterk ofwat ! netjes man :thumbs:

Thanx kerel, alleen ik heb een apple, en ben niet erg handig met computers...

Kan ook makkelijk in youtube; klikken op 'My channel', dan 'video manager', dan bij je video naast de knop 'Edit', op de pijl omlaag, dan naar 'Enhancements'. Dan kom je in een menu met een aantal opties om je video aan te passen, één daarvan is het draaien van je video. Daarvoor moet je klikken op de kromme pijl 'rotate right', dan alleen nog klikken op de blauwe knop 'save' en je video is gedraaid. Kan even duren voordat ie ook werkelijk gedraaid weergegevn wordt op youtube omdat youtube je aanpassingen eerst even moet verwerken.

En sterke squats natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Kan ook makkelijk in youtube; klikken op 'My channel', dan 'video manager', dan bij je video naast de knop 'Edit', op de pijl omlaag, dan naar 'Enhancements'. Dan kom je in een menu met een aantal opties om je video aan te passen, één daarvan is het draaien van je video. Daarvoor moet je klikken op de kromme pijl 'rotate right', dan alleen nog klikken op de blauwe knop 'save' en je video is gedraaid. Kan even duren voordat ie ook werkelijk gedraaid weergegevn wordt op youtube omdat youtube je aanpassingen eerst even moet verwerken.

En sterke squats natuurlijk!

Thanx, net gedaan, zal zo wel verwerkt worden!

Lekker bezig weer Jules

Terug
Naar boven