Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nk powerliften van mij:
Laatste squat staat niet op film maar ging net zo gemakkelijk als de 2e
Met bankdrukken ruimte over
Deadlift ging niet helemaal lekker omdat mijn pak niet echt goed zat (kon niet echt in de goede houding komen) nu binnekort in mijn super centurion gaan deadliften, kijken hoe dat gaat

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qFpDu-IvEBs

• Like
Waarderingen: DG80
Nice Niels maar ja dit kon je 3 jaar terug ook al. Als je niet moe wilt worden met 200 dan volgende week maar 10x240 dan ga ik klappen.

Haha, dit was puur omdat ik bandjes omdeed, als er 5x5x240 op het schema gestaan had ik 10x240 gedaan, maar dat stond er niet op.

misschien toch maar met de stang tegen je schenen beginnen

en je maakt een of andere rare ruk beweging bovenin

misschien toch maar met de stang tegen je schenen beginnen

en je maakt een of andere rare ruk beweging bovenin

i know doe ik normaal nooit maar bij deze twee toevallig wel.. viel mij en mn buddy ook gelijk op, heel raar ;p.
en yup ga ik de volgende keer proberen :)

Ach tis een max,

Niet eens een bedankje voor de geweldige cameraman :(

Trouwens, nu ik dat filmpje nog is een paar keer bekijk. Komt die vage "knik" niet gewoon door je riem? zoals toen bij de squats dat die ergens achter bleef haken? Je zei dat je iets met je schouders deed maar het lijkt juist eerder uit je heup/benen te komen?

Laatst bewerkt:
3-3-2x90 kg bench. Was 6 weken terug 1x90 max.
Over een paar dagen kijken waar mijn nieuwe max ligt. Schema van Jitse gevolgd. 6 weken 2x in de week bankdrukken.

Eerste setje
Tweede setje had m'n mobiel geen geheugen meer zag ik achteraf.
Derde setje

Poeh sterk mannen

Laatst bewerkt:
3-3-2x90 kg bench. Was 6 weken terug 1x90 max.
Over een paar dagen kijken waar mijn nieuwe max ligt. Schema van Jitse gevolgd. 6 weken 2x in de week bankdrukken.

Eerste setje
Tweede setje had m'n mobiel geen geheugen meer zag ik achteraf.
Derde setje

Ik zou willen adviseren dat je bovenin, bij de overgang van je eerst rep naar je 2e rep even duidelijk een korte pauze bovenin hebt zodat je, zoals in je eerst filmpje, geen controle verliest over het gewicht. Dat gaat overigens in je 2e filmpje al beter. Hoe zit dat met je (voor de kijkers) linker arm, kun je die niet helemaal locken? Verder lekker bezig!

Terug
Naar boven