Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

80 kg squat 30 mei.mp4 - YouTube
80 kg squat

80 kg squat 2 30 mei.mp4 - YouTube
nog een 80 kg squat

60 kg squat 30 mei.mp4 - YouTube
60 kg squat

dieper dan de 60 geraak ik niet . Ik probeer, zelfs met lege stang, maar dieper geraak ik niet. Probeer ik meer achteruit te leunen dan verlies ik men evenwicht maar zelfs al zorg ik dat ik stabiel blijf door tegen de muur te squaten dan geraak ik niet veel dieper.

Maar dat terzijde, hoe is mijn diepte hier?
Par, full, niet par, tussen par en full?
die 2de 80kg is wel duidelijk onder par

Knees ouuuuuuuuuuuttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!

oja die 2e 80 is wel net onder par, maar je zakt op een gegeven moment met je knieen en enkels naar binnen en dan kom je niet dieper nee

teringjantje

Vooral veel jongens met een mooie deadlift techniek. :D

sterk ventje ben je wel Sil, Squats moeten natuurlijk allemaal dieper. En die Dennis heeft een afwijking aan zijn bovenrug? Verder wel leuk met zo'n groep allemaal lekker samen elkaar naar een pr brengen.

Hahaha wat een madness.

sterk ventje ben je wel Sil, Squats moeten natuurlijk allemaal dieper. En die Dennis heeft een afwijking aan zijn bovenrug? Verder wel leuk met zo'n groep allemaal lekker samen elkaar naar een pr brengen.

Wat hij aan zijn rug heeft weet ik niet precies, ik weet wel dat hij een paar weken terug een hele zware operatie gehad en dat hij nu een half jaar niks kan doen. maar dat komt allemaal goed. ik zou die squats wel eens met een suit wille proberen.

Mooi om met een groep te trainen. Zag bij de deadlift met name van Sil en Ger wel mooie lifts, maar zag ook een aantal lifts waarvan ik mijn rug hoorde scheuren. Desalniettemin haal de minpuntjes eruit en elkaar sterker maken.

leuk fimpje sterke lifts tussen alleen 7:05 mag wel gaan letten op ze form zoon kromme rug

Pfoeh... ik zou zeggen, aan techniek gaan werken.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 11:29 ----------

Wat hij aan zijn rug heeft weet ik niet precies, ik weet wel dat hij een paar weken terug een hele zware operatie gehad en dat hij nu een half jaar niks kan doen. maar dat komt allemaal goed. ik zou die squats wel eens met een suit wille proberen.

Ik zou eerst wel gewoon raw op diepte gaan squatten. Als je raw al niet op diepte komt, wordt het met een suit helemaal lastig.

Op Sil en Ger na is er idd nog veel werk aan techniek bij deadliften.
En squats moeten allemaal nog flink eindje dieper natuurlijk.

Terug
Naar boven