AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Echt wel bruut Gijs.

spijtig, maar uiteindelijk kom je er wel, ik kan me inbeelden dat 200kg een enorme mijlpaal is dus dat zal het des te sweeter maken eens je het haalt :)

boardpresses zijn vrij easy, maar je kont is bij elke rep van de bank.

Eerder cm, maar het enige dat iets uitmaakt is dat ze op wedstrijd op de bank blijft.
Die (rageX) shirt van je, is dat 1 ply of 2?

1ply. IPf he ;)

Gefaald op de 200, jammer, had er al een tijdje naartoe getraind.

Erg jammer Tymen.. had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Jij ook niet wss! overgang borst-triceps!?! Goed dat je ook deze faalbeurt erop zet! volgende keer dan maar... hou het in de gaten.

gr. Dennis

Erg jammer Tymen.. had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Jij ook niet wss! overgang borst-triceps!?! Goed dat je ook deze faalbeurt erop zet! volgende keer dan maar... hou het in de gaten.

gr. Dennis

Thanks Dennis. Nee, had het met het oog op de progressie van de laatste tijd niet verwacht, alhoewel het wel nog steeds 10 kilo boven mn pr is. Was nog nooit zwaarder dan 190 gegaan RAW, maar daar draaide ik anderhalve week terug een drietje mee. Het is wel duidelijk wat mijn zwakste punt is, en dat zit onderin de lift. Als ik straks weer in mn shirt ga trainen heb ik daar niet zoveel last meer van waarschijnlijk, omdat het shirt onderin de lift het meest werkt. Maar zal er toch wel meer aan gaan werken om RAW ook daar weer sterker te worden.

Is ook een stukje vorm van de dag, denk dat als je de vorm had gehad van de 7x170 dag je hem bv wel had gepakt;)

Lijkt me ook, 7x170 en 3x190 kan je normaal wel 200

Is ook een stukje vorm van de dag, denk dat als je de vorm had gehad van de 7x170 dag je hem bv wel had gepakt;)

Ja, dat ook, maar ik voelde me niet slecht gisteren, en had met het opwarmen tot 190 geen enkele moeite, die ging zo hard. Maar ben blijkbaar gewoon nog niet sterk genoeg... 7x170 (in een laatste set van 3x6 trouwens) is nog steeds geen 200...

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:15 ----------

Lijkt me ook, 7x170 en 3x190 kan je normaal wel 200

Ach ja, hij zat ook wel echt op t randje.

Afijn, genoeg geluld, tijd voor nieuwe filmpjes jongens

strak deadlift pak is niet echt bepaald prettig

destrey heeft een ****ing los pak man, trekt die zo aan zonder enige hulp

Beestig, Wesley.

nice man wesley zag er goed "easy" uit.

jammer tymboo van die bench..liet je em net niet iets te langzaam zakken??

Terug
Naar boven