- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat er een paar bijzitten die hun deadlift techniek wat mogen bijschaven. Bijna allemaal met een veel te bolle rug.Als ik de rest van je squats zie op je youtube is geen enkele op diepte, je squat blijkbaar al een tijdje zo. Tijd dus om daar eens iets aan te doen![]()
Thx boys, was er wel blij mee. Alleen jammer van het hitchen in de lockout, was naar mijn mening niet nodig geweest.
Filmpje van mijn EK (was daar samen met Ziyed en Pjotr)
Squat ging goed, ruimte voor meer
Bank ging k*t, shirt zat vrij strak en kwam niet op mijn borst, daardoor kwam mijn hoofd van de bank en bleef dus staan op 155, terwijl ik zonder shirt 140/145 ook wedstrijdproef kan drukken
Deadlift ging goed, 2e beurt was evenaring van mijn pr, moest eigenlijk 267,5 trekken nu maar met 272,5 zou ik de 4e plaats behalen, vandaar dat die erop moest.. net niet uit kunnen trekken.
Gewichten zijn dus:
Squat: 255-265-272,5
Bank: 150(mis)-155-160(mis)
Deadlift: 252,5-265-272,5(mis)

Sterk man, je moet wel meer je hoofd eronder douwen.
Zonde van die deadlift, die was ****ing close
Mooi resultaat toch!![]()
sterk DG80, maar geen 1 rep is echt locked, ik weet uit ervaring als je em volledig locked + moment van controle dat het toch wel iets heftigere koek is, maar in the long run wel beter voor je compleetheid( stukje extra core) van OH/press oefeningen.