MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je kunt deze 2 nette reps toch ook niet vergelijken met een tighride lift.

Netjes man, techniek lijkt idd ook erg goed!

Niks zielig aan, gwn teringsterk op 19jaar ;)

Techniek is duidelijk een stuk verbeterd mike :)

Nice Mike, zat nog wel een derde in lijkt me zo.

netjes mike!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Oke, waarom zo negatief dan? is toch prima.

Buffel94, nice! Je kan er wel nog veeel meer uithalen man, je doet hem bijna stifflegged.

Buffel94, nice! Je kan er wel nog veeel meer uithalen man, je doet hem bijna stifflegged.

thanks dude. Maar op dat moment ging ik echt all out! Had 5 minuten daarna nog 177,5/187,5 geprobeerd en die failde keihard!

Zou je denken dat ik meer kan als ik verder met mijn benen uit elkaar sta?

twee filmpje van mn afgelopen twee Max-Effort lowerbody dagen.

Wel blij met deze lifts, ben al geruime tijd aan t cutten en rugbyen namelijk, maar weet mn kracht goed vast te houden. :D

ziet eruit als mooie gym waar je traint. is dat in amsterdam?

thanks dude. Maar op dat moment ging ik echt all out! Had 5 minuten daarna nog 177,5/187,5 geprobeerd en die failde keihard!

Zou je denken dat ik meer kan als ik verder met mijn benen uit elkaar sta?

Meer uitelkaar? Dat is iets wat je moet proberen, ik vind sumo deadlift echt verdoet, maar voor joubkan het heerlijk zijn.

Probeer gewoon je kont wat lager te hebben zodat je meer met je benen kan duwen en niet alles uit je rug hoeft te halen.

@buffel94

je deadlift met te kleine schijven waardoor je lager (deficit) start

je voeten staan raar naar buiten gedraaid en je hebt weinig spanning voordat je lift

verder wel sterk hoor en die stang van technogym is trouwens 10kg.

@buffel94

je deadlift met te kleine schijven waardoor je lager (deficit) start

je voeten staan raar naar buiten gedraaid en je hebt weinig spanning voordat je lift

verder wel sterk hoor en die stang van technogym is trouwens 10kg.

bedankt voor de tips. Doel is 200kg voor 2012, dus misschien met die tips haal ik het nog wel. Vooral als ik naar andere vestiging van de sportschool ga, zijn de 20kg schijven wat groter:D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:45 ----------

Meer uitelkaar? Dat is iets wat je moet proberen, ik vind sumo deadlift echt verdoet, maar voor joubkan het heerlijk zijn.

Probeer gewoon je kont wat lager te hebben zodat je meer met je benen kan duwen en niet alles uit je rug hoeft te halen.

Ik train benen 2 dagen na rug en heb deadlift op rugdag dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is...

Techniek ziet er beter uit dan vroeger. Grats daarvoor.

Sinds wanneer ben jij kaal Mathijs?

Terug
Naar boven