XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je kont lijkt bij beide presses van de bank af te komen.

^ja dat wou ik ook zeggen, zorg dat die arch je lichaam echt rotsvast zet, en niet net onstabieler, voelen je heupen onstabiel aan bij de bench?

^ja dat wou ik ook zeggen, zorg dat die arch je lichaam echt rotsvast zet, en niet net onstabieler, voelen je heupen onstabiel aan bij de bench?

Nee, ik voel me juist vrij stabiel.
Ik zal de volgende keer zorgen dat men kont op de bench blijft (het voelde wel alsof hij op de bench bleef). En nog eens filmen dan.

we zagen gewoon allebei wat beweging in je heupregio, terwijl je echt helemaal stil zou moeten liggen, kan ook gewoon de angle zijn waarin je hebt gefilmd

@ Mike! t*ring sterk.

@ Sterkte, had al een keer jou Youtube filmpjes gekeken, fing beest ben jij.

Nette lift man flinke yerk ook! Donderdag heb ik een 4 tje dat moet gewoon!:p

@sterkte die 175 gaat behoorlijk rap zeg!

epic lift. helemaal niet door gehad dat je er ook was.

thanks!

ben er helaas ook niet heel lang geweest. maar wil daar zeker nog eens trainen.

Ik zal deze filmpjes ook maar plaatsen. Was een slechte training.

2 videos met telkens een 1x100 kg squat. Zie ook dat bij de 1ste video, bij het terug omhoog komen mijn rechter knie ineens knikt. hier moet ik goed op letten

Ik heb precies ook meer moeite met de beweging waar mijn kont al een stuk boven par is.

100 kg squat 27 juni-1.mp4 - YouTube

100 kg squat 27 juni-2.mp4 - YouTube

probeer wat rustiger onder spanning te zakken

Ik snap niet hoe je zoveel moeite kan hebben met 100 kg, terwijl je blijkbaar 5x5x105 kg squat ?

@ axel, bij het 2de filmpje lijkt het net alsof je knieën op het onderste punten even naar binnen schieten?

Sterk man. Maar is dat niet gewoon een pushpress?

Ik snap niet hoe je zoveel moeite kan hebben met 100 kg, terwijl je blijkbaar 5x5x105 kg squat ?

Vorige week squatte ik 5x5x105 net.
Vandaag moest ik 110 halen maar ik haalde dit:

4 x 110 kg
3 x 110 kg
1 x 110 kg
0 x 110 kg
4 x 105 kg
5 x 100 kg
3 x 100 kg
1 x 100 kg
1 x 100 kg

1 x 110 kg
1 x 110 kg
1 x 110 kg

Sterk man. Maar is dat niet gewoon een pushpress?

Bij een pushpress dip je 1x en lock je daarna je benen uit. Ik dip hier en spring klein beetje voorwaarts. Dus wel een jerk maar nog steeds te veel kracht en te weinig techniek. De powerclean daarentegen was echt 10x mooier dan mn 108kg op de wedstrijd. Die was echt gewoon lomp uit de rug getrokken met gestrekte benen...

nice lift jules

zo veel schijven, lijkt wel 170 man:P..nicely done..maar niet echt weightlifting approved of wel?

zo veel schijven, lijkt wel 170 man:P..nicely done..maar niet echt weightlifting approved of wel?

Hoi Mo, wat is hier niet weightlifting approved aan? Powercleanen is gewoon toegestaan, ik draag een dunne weightlifting belt, en ik druk niks na, de jerk is gewoon in 1 beweging... Afgelopen zondag met slechtere techniek gecleaned op wedstrijd en ook gewoon zo gejerkt en toen was het gewoon approved hoor.

Plates zijn idd alles 10kg bumpers ;)

net leek het alsof je nadrukte door de kwaliteit van et filmpje denk...ik kijk em nu nog een keer goed en indd je drukt em niet na..prima.

Terug
Naar boven