AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

volgens mij haal je de events door elkaar...

Ik zou een floorpress wel altijd gepauzeerd doen. Dat scheelt natuurlijk al wel.
Daarnaast leg ik altijd mijn benen plat op de grond om eventuele leg drive te elimineren.

Ik zou een floorpress wel altijd gepauzeerd doen. Dat scheelt natuurlijk al wel.
Daarnaast leg ik altijd mijn benen plat op de grond om eventuele leg drive te elimineren.

De floor press gepauzeerd doen zal idd verschil maken, ga ik dan in het vervolg doen.

Met benen plat voelt het precies minder stabiel, men arch verdwijnt ook. Maar ik kan het nog wel eens proberen.

De floor press gepauzeerd doen zal idd verschil maken, ga ik dan in het vervolg doen.

Met benen plat voelt het precies minder stabiel, men arch verdwijnt ook. Maar ik kan het nog wel eens proberen.
Probeer je triceps op de vloer te ontladen inderdaad. Zal zeker verschil maken.

Waarom floorpress altijd gepauzeerd, floorpress doe je toch voor de triceps?

Waarom floorpress altijd gepauzeerd, floorpress doe je toch voor de triceps?

Floorpress doe je in mijn ogen om een bepaald deel van je lift sterker te maken en/of om te benchen zonder gebruik van legdrive. Dat bepaalde deel van de lift dat je wilt trainen maak je over het algemeen sterker door gepauzeerd te drukken, net als je bij board presses en paused benchpress doet.
Ik leg ook wel eens schijfjes onder mijn ellebogen om de triceps meer te isoleren. Zoals Axel ze doet is het vrijwel dezelfde ROM als een gewone bench en dus niet enkel op de triceps geïsoleerd.

I am 1 rep max deadliftzzz

Terug
Naar boven