XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tja, het IS ook simpel hé... ;) Ik bedoel, op een iets minder warme dag en in een iets agressievere bui zitten er 5-6 reps in denk ik... maar in een snikhete loods vlak onder het golfplatendak zoals maandag is een stukje lastiger

ja idd, als je 240kg fullsquat is 220kg klein bier :D

Nice Squats, Ivo! Jammer dat de camera niet iets verder verwijdert is, zodat je diepte kan zien

Lekkere rep out op die stones, hoeveel reps?

brute filmpjesvan onze zuiderburen weer :thumbs: wat zijn de gewichten ?

Wel een flinke stuiter tussen de reps met die deadlift. Niet dat ik met stuiter ook maar in de buurt van die gewichten kom, dus geen haat. Viel me alleen op. :)

haha zalig steven, spijtig da er geen geluid is maar kan me er wa bij voorstellen

Wel een flinke stuiter tussen de reps met die deadlift. Niet dat ik met stuiter ook maar in de buurt van die gewichten kom, dus geen haat. Viel me alleen op. :)

Tja, bouncen of strikt met deadstop dat is de eeuwige discussie hé...
ik heb jaren altijd met stop gedaan en kan alleen maar zeggen dat ik beter vooruit ga en harder train met 'bounce', ook al is dat vanuit powerliftingtechnisch oogpunt niet ideaal. Maar als ik ze stilleg verlies ik meteen een stuk agressie en focus, alsof ik aan een nieuwe set moet beginnen.

Terug
Naar boven