MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

http://www.youtube.com/watch?v=-7zBqx8AuCo

Bij nader inzien een k*tfilmpje gezien Youtube de brightness blijkbaar aanpast ofzoiets ? Op mijn PC is het iig niet zo donker . Volgende keer beter filmen .

1 wat voor gewicht is da...100kg als ik het goed heb
2 ken dat probleem van YT
3 wat voor gay ass shirt heb jij nou weer aan? edit---> zie op je andere filmpjes dat de stof aan de zijkant oranje is, dacht ff dat het shirt aan de zijkant open was :P lol

Laatst bewerkt:
Grave filmpjes van Locust.
Phenochef netjes die laatste rep zonder spotter :p

Nice arch, Phenochef! Daar moet ik ook eens dringend werk van maken.

Knappe filmpjes beiden.
@The Locust: wat voor 'matten' heb je onder je gewichten liggen ?

Waarom doen jullie eigenlijk benchen met een kromme rug? Alle PL's doen het, maar ik weet niet waarom..

Zo kunnen ze meer kracht zetten/meer gewicht drukken.

Waarom doen jullie eigenlijk benchen met een kromme rug? Alle PL's doen het, maar ik weet niet waarom..
Kleinere ROM, betere uitgangspositie voor meer kracht, stabieler, minder (schouder)blessuregevoeligheid, beter gebruik kunnen maken van rugspieren en andere spieren.

Thanks.
1 wat voor gewicht is da...100kg als ik het goed heb
2 ken dat probleem van YT
3 wat voor gay ass shirt heb jij nou weer aan? edit---> zie op je andere filmpjes dat de stof aan de zijkant oranje is, dacht ff dat het shirt aan de zijkant open was :P lol
Het is inderdaad 100 kg . 3x10 lukt me ook , maar niet na 7 setjes .
Shirt is uiteraard niet open :)
Grave filmpjes van Locust.
Phenochef netjes die laatste rep zonder spotter :p
Thanks.
Kleinere ROM .

netjes hoor vooral dat je 3de rep doet zonder spotter.

Over die stones; misschien handig om wat dichter bij het platform te gaan staan, dan hoef je zelf ook niet zoveel achterover te hellen om er op te komen.

Zelf ben ik ook niet zo groot en deze tip kreeg ik van J-P. Bij mij hielp het iig. Niet dat je het nu niet haalt, maar misschien dat je er wat mee kunt.

Over die stones; misschien handig om wat dichter bij het platform te gaan staan, dan hoef je zelf ook niet zoveel achterover te hellen om er op te komen.

Zelf ben ik ook niet zo groot en deze tip kreeg ik van J-P. Bij mij hielp het iig. Niet dat je het nu niet haalt, maar misschien dat je er wat mee kunt.

Eensch kijk het failure filmpje van Gijs op de 160 steen...hij staat zo krom als een hoepel maar ruim 50cm van de platforms af...

groot gemak Simon!

video is niet meer available snoobert

Hier wel

mmmm oke dan zal het wel aan mij liggen, heel youtube loopt te b**chen soweiso

simon hoeveel yoke en sled?

Dat wilde ik net vragen.. ziet er iig erg soepel en snel uit!

Terug
Naar boven