- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frank en ik tillen zondag wel even dat enorme blok in de auto wat we in utrecht steeds aan de straatkant zien liggenjep tof ding, ik heb zo'n ding te koop aangeboden gekregen ook dus eens kijken wat dat moet kosten en anders zelf in elkaar zetten dacht ik zo.

Netjes! Maar is dit voor jou close grip? Hoeveel breeder ga je als je normaal BP?
Netjes! Maar is dit voor jou close grip? Hoeveel breeder ga je als je normaal BP?
Breedte is prima voor close grip, ligt er natuurlijk ook aan hoe breed jezelf bent.
@bb1990
Ik zou persoonlijk wel proberen mijn ellebogen meer langs mijn lichaam te laten gaan. Als je dezelfde bewegingsbaan naar boven maakt als naar beneden belast je al een stuk meer je triceps.

Breedte is prima voor close grip, ligt er natuurlijk ook aan hoe breed jezelf bent.
@bb1990
Ik zou persoonlijk wel proberen mijn ellebogen meer langs mijn lichaam te laten gaan. Als je dezelfde bewegingsbaan naar boven maakt als naar beneden belast je al een stuk meer je triceps.

Klopt het dat je handen voor bench press ongeveer +/- 10cm verder moeten staan van je schouder om een goeie press uit te voeren?
In welke verhouding met je schouders plaats je dan je handen het best om een goeie press uit te voeren?