AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

yep thanks Niels, ik heb het gevoel dat ik wellicht binnen 2 maanden echt over mijn beste vorm ooit heen kan gaan.

Sterk en ripped! Me jelly!

Train heavy get heavy!

mooi filmpje gijs.. vooral die husafell stone ziet er bruut uit.

jep tof ding, ik heb zo'n ding te koop aangeboden gekregen ook dus eens kijken wat dat moet kosten en anders zelf in elkaar zetten dacht ik zo.

jep tof ding, ik heb zo'n ding te koop aangeboden gekregen ook dus eens kijken wat dat moet kosten en anders zelf in elkaar zetten dacht ik zo.
frank en ik tillen zondag wel even dat enorme blok in de auto wat we in utrecht steeds aan de straatkant zien liggen :D

Netjes! Maar is dit voor jou close grip? Hoeveel breeder ga je als je normaal BP?

Netjes! Maar is dit voor jou close grip? Hoeveel breeder ga je als je normaal BP?

Breedte is prima voor close grip, ligt er natuurlijk ook aan hoe breed jezelf bent.

@bb1990
Ik zou persoonlijk wel proberen mijn ellebogen meer langs mijn lichaam te laten gaan. Als je dezelfde bewegingsbaan naar boven maakt als naar beneden belast je al een stuk meer je triceps.

Breedte is prima voor close grip, ligt er natuurlijk ook aan hoe breed jezelf bent.

@bb1990
Ik zou persoonlijk wel proberen mijn ellebogen meer langs mijn lichaam te laten gaan. Als je dezelfde bewegingsbaan naar boven maakt als naar beneden belast je al een stuk meer je triceps.

Ben nog niet zo breed jammer genoeg.:(

En dat 2e, elleboogrichting, was eigenlijk de rede waarom ik het vroeg vooral.

@bb1990

oke thanks, zal het eens proberen de volgende keer:)

Klopt het dat je handen voor bench press ongeveer +/- 10cm verder moeten staan van je schouder om een goeie press uit te voeren?

bench press

Terug
Naar boven