MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Damn, erg bekende sportschool! :)

@wannabeestrong Echt netjes man! 'k Hoop dat ik daar ook keertje geraak, MP is me fav. oefening hard op vooruit gegaan in die 8 maand dat ik nu train.

@ niHU99 je nek wat meer neutraal houden volgens mij, en bij de lockout je heup misschien meer naar voor squeezen, zie het niet tegoei, maar voor de rest knap werk!

Thnx man!
En als je 8 maand traint dan zal je over jaartje wel zo ver zijn, als je nu al op dit nivo zit! (ik heb er aanzienlijk langer over gedaan haha)

Thnx man!
En als je 8 maand traint dan zal je over jaartje wel zo ver zijn, als je nu al op dit nivo zit! (ik heb er aanzienlijk langer over gedaan haha)
'k Hoop et, ben wel niet puur PLer en ben nu men cut begonnen en zal wel tijdje duren, welk ook als gevolg heeft dat kracht gainen vrij moeilijk is, laat staan behouden, dat wordt het grootste doel nu.

nIHU99, je begint niet laag genoeg. Je tilt nu te veel vanuit je rug, je kont moet lager.

Wow man, nice!

Nog geen 3 uur lang heb ik mezelf wijsgemaakt dat het ergens op ging lijken, toen kwam Ironsport en drukt me met mijn te grote neus op de feiten..
Mooi man!

Dat je gewoon een complete lift uitvoert steeds en geen afgeraffeld werk. Werkt ook vele malen fijner als je het echt gewent bent.
In bottom position je spanning juist zetten en omhoog lanceren.

vanuit die redenatie zou je dan elke bench rep ook moeten pauzeren. ben het overigens wel met je eens.

Damn, sterk hoor JP!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.495
Thanks

Mannen, heb sinds paar weken paar jongens hier thuis trainen die rippetoe doen. echter ik krijg 1 van de 2 de deadlift maar niet fatsoenlijk aangeleerd, het lukt gewoon niet. Normaal lukt het me altijd wel om iemand een beetje te leren deadliften echter dit lijkt nergens op

zie filmpje, dit is 70kg terwijl hij wel al 5x3x110 gesquat heeft :S : http://www.dropbox.com/s/ehhvazw9tdeyuqu/VIDEO0047.mp4

wie helpt mij ?

Mannen, heb sinds paar weken paar jongens hier thuis trainen die rippetoe doen. echter ik krijg 1 van de 2 de deadlift maar niet fatsoenlijk aangeleerd, het lukt gewoon niet. Normaal lukt het me altijd wel om iemand een beetje te leren deadliften echter dit lijkt nergens op

zie filmpje, dit is 70kg terwijl hij wel al 5x3x110 gesquat heeft :S : http://www.dropbox.com/s/ehhvazw9tdeyuqu/VIDEO0047.mp4

wie helpt mij ?

wow das idd wel heel slecht, waarom laat je hem niet beginnen met romanian deadlifts? dan moet hij alleen focussen op het behoud van lumbar flexion en hij moet zich niks aantrekken van zijn benen, en zijn hammies zullen een grotere ROM hebben.
plus dan leert hij ook hoe je een barbell te goed neerzet want dit ziet er niet uit :D

Of eens kijken naar sumo's?

wow das idd wel heel slecht, waarom laat je hem niet beginnen met romanian deadlifts? dan moet hij alleen focussen op het behoud van lumbar flexion en hij moet zich niks aantrekken van zijn benen, en zijn hammies zullen een grotere ROM hebben.
plus dan leert hij ook hoe je een barbell te goed neerzet want dit ziet er niet uit :D

ja dat het er niet uitziet weet ik ook wel :P het gaat me er om hoe ik het moet oplossen

Terug
Naar boven