MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

why arch, when you can belly bench, cor?

Erg hard Dennis. Knap man zoveel snelheid met die stone.
Hier mijn mijlpaaltje.

http://www.youtube.com/watch?v=aHQ_-kSGEUA

dank je gijs, gelukkig heb ik m,n lengte mee. met jou lengte is de 130 op 180 een bijzondere prestatie ... het syzoen mag al weer beginnen voor mij

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 11:31 ----------

Sterk Dennis. Wat zijn dat voor sleeves die je aan hebt bij de stones?
van een surfpak

Ik vind ze er goed uit zien! :)

Nice guide

de nek neutraler houden? dus recht vooruit kijken ipv naar boven. komt ook door spiegel.

Waar je naartoe kijkt maakt niet veel uit, maar je nek zou beter neutraler staan en je kin iets "getucked" naar binnen. Zodra je net je knie passeert wel direct je hoofd naar achteren gooien.

Het ziet er verder wel erg netjes uit trouwens, maar met neutralere nek is normaal gesproken je rugpositie sterker bij de start.

Waar je naartoe kijkt maakt niet veel uit, maar je nek zou beter neutraler staan en je kin iets "getucked" naar binnen. Zodra je net je knie passeert wel direct je hoofd naar achteren gooien.

Het ziet er verder wel erg netjes uit trouwens, maar met neutralere nek is normaal gesproken je rugpositie sterker bij de start.

Hier ga ik eens opletten bij deadlift:)

tnx, hier heb ik wat aan;)

xienix

Terug
Naar boven