MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

de bar ligt precies wel heel laag op je borst, is dat omdat je lange bovenarmen hebt of gebruik je een heel wijde grip?

Ik zou ook bij elke rep even stil leggen op de borst.

de bar ligt precies wel heel laag op je borst, is dat omdat je lange bovenarmen hebt of gebruik je een heel wijde grip?

Hij duwt zijn ellebogen niet ver genoeg onder de stang door, daarom kan de bar een stuk lager liggen.

Goed gewerkt Sven!

hej dit keer geen military press filmpjes ?!

:trollface:

Harde log lift Sven.

Probeer bij de stone net op het moment waar je nu stilvalt van grip te wisselen in het moment van de oprol, dan heb je hem geschouderd

Harde log lift Sven.

Probeer bij de stone net op het moment waar je nu stilvalt van grip te wisselen in het moment van de oprol, dan heb je hem geschouderd

Denk zelf dat ik nog nét wat snelheid mis in de opwaarste beweging, maar soon zal het wel lukken ja. Thx guys.

haha die stone is epic. knap dat je m er van die positie nog op krijgt man. bij die log dacht ik vanmiddag, nice sven gaat 90 log doen en dan ineens press je m strict :eek:

ouwe hamster ;)

haha die stone is epic. knap dat je m er van die positie nog op krijgt man. bij die log dacht ik vanmiddag, nice sven gaat 90 log doen en dan ineens press je m strict :eek:

ouwe hamster ;)

Haha, ik had het nog aangekondigd.
Ik verwacht wel een hamster shirt volgende week mede hamster.

Sterke lifts op de boom en leuke kerstmuts!

Heb je je een beetje geamuseerd in ons hok (achter de tralies)?

Terug
Naar boven