MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lekker hoe je kan grinden met zo'n strict log

Nou ja, waarom niet.
Sterk, heel sterk

Mooie squats van jafar

Erg sterk mannen!

Cleans - YouTube

Iemand die wat kan zeggen over cleans.

Ik weet dat men catch niet goed is, en dat ik men heupen meer moet gebruiken.

waarom wil je uberhaupt squat cleans doen? als je dan toch iets van oly lifts wil doen doe dan powercleans, het belangrijkste aspect is toch de explosieve pull en de jump, nu is het gewicht toch veel te laag en moet je jezelf in een full squat dwingen, je kan jezelf alleen maar pijn doen denkikzo, gewoon Powercleans doen zou ik zeggen

Vrij ronde rug, je laat het gewicht bij de laatste set meer stuiteren (lijkt weinig spanning te hebben onderin bij het zakken) en je lockout ziet er wat apart uit.

bruut sterk.

waarom wil je uberhaupt squat cleans doen? als je dan toch iets van oly lifts wil doen doe dan powercleans, het belangrijkste aspect is toch de explosieve pull en de jump, nu is het gewicht toch veel te laag en moet je jezelf in een full squat dwingen, je kan jezelf alleen maar pijn doen denkikzo, gewoon Powercleans doen zou ik zeggen

Wel, de gewichtheffers die ik ken cleanen meer dan dat ze powercleanen.

En ik doe ze vooral ter opwarming.
Verder vind/denk ik niet dat ze meer pijn veroorzaken.
Tuurlijk als je ze verkeert doet, dan heb je een probleem maar dat is niet anders bij een powerclean, of een deadlift.

Sterk Sanne!

2 weken nadat ik in elkaar gebeukt ben weer mijn 1e (heel voorzichtige) training gehad. Nu in totaal 3 weken niets gedaan(1 week voor wedstrijd ook niet), was toch wel een enorme overwinning ondanks de lage gewichten.
http://www.youtube.com/watch?v=dn4fsQ9f8dE

Thanks Sven, maar wat ben je aan het doen op het filmpje?

Terug
Naar boven