AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

aan je naam te zien kom je uit maastricht? dan is het al bij voorbaat fout :P verder is door het filmpje alleen de diepte te beoordelen en die is prima, verder is het lastig wat te zeggen over dat filmpje

correct:cool:

Ik zal mijn vriendin bij de komende training vragen of zij wil filmen, dit was vanaf mijn bankje dus beetje onhandig. Bedankt

squat ziet er mooi uit, tenminste van wat we kunnen afleiden van een horizontaal filmpje

squat ziet er mooi uit, tenminste van wat we kunnen afleiden van een horizontaal filmpje

thnx, dan zal het wel goed zitten en kan ik rustig doorgaan met SL5x5. Ben helemaal niet handig met camera en computer dus meer kan ik er niet van maken.:p

Beantwoord.

Laatst bewerkt:
is best nog boven parallel

jup flink stuk nog zelfs

Ok, thanks.. Squat pas weer sinds een week dus moet even weer de normale feeling krijgen..

de bovenkant van je been moet (onder) parallel zijn, niet de onderkant

Klinkt plausibel, wordt vervolgd ;)

sterk. Je bent eindelijk eens van muziek verander, maar om te zeggen dat het er op vooruitgegaan is... :roflol:

ziet er goed uit, merk je veel verschil tussen low en high bar?

ja tis toch een merkbaar verschil. Bij high bar heb je meer druk op je onderrug ervaar ik het en je quads doen een veel groter deel van het werk. Bij Low bar is de bovenrug goed strak en voelt betrokkener, onderrug wordt meer gespaard van druk en je voelt de rest van de post. chain beter werken, alleszins zo ervaar ik het iig :)

sterk. Je bent eindelijk eens van muziek verander, maar om te zeggen dat het er op vooruitgegaan is... :roflol:

haha, een beetje epic instrumental music moet toch kunnen :D, suggesties voor andere genres?

Muziek is prima, met muziek van Rocky op de achtergrond hangt er altijd een PR in de lucht.

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven