- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=zwNa-visIeE
65 kg each, vervelend om het zwaarder te make met zoon grote schijve des te meer ik naar buiten moest. das jammer. keertje wat op verzinnen
M'n polsen moet ik meer omklappen dan vang ik ze makkelijk. Full cleans gaan niet omdat ik ze niet kan dumpen bij een fail.
Erg netjes Frenk, zeer sterk.
Ik vraag het me al eeuwen af; welke spieren spreek je aan met block/rack pulls tegenover een deadlift?
enne; welk nummer van angerfist is dat dan?![]()
welke spier is je lockout?
het gaat niet alleen om je dl te optimaliseren ofwel?
welke spier is je lockout?
het gaat niet alleen om je dl te optimaliseren ofwel?
Maar of het ook echt werkt voor lockout is nog maar de vraag.
Wel erg sterk Frank, mooie lifts ook nog
Ik lees weinig (wetenschappelijke) artikelen, maar naar mijn ervaring heeft dit soort lifts vaak een positieve carry over naar m'n deadlift (ook op lock out).
Wat is de reden van je twijfel Mike?
In mijn ogen juist goed om vanaf een dood punt te beginnen omdat je dan geen gebruik kan maken van de opgebouwde snelheid van het eerste deel van de lift.
Wat betreft bolle rug bij lift off en lock out ben ik het niet echt mee eens; KK lift ook altijd met een bolle start. Ik zie het meer als een weakness in een bepaalde spier die je lock out zwakker maakt t.o.v. de rest v.d. lift.
Voor algemeen sterker te worden zal het vast en zeker werken omdat je natuurlijk een meer varieert in je lifts. Maar voor de lockout alleen leek het mij een aparte beweging aangezien je nu van een dood punt op een andere hoogte begint te pullen.
En daar naast is moeite bij de lockout meestal het gevolg van een te bolle start (liftoff)
Maar wie ben ik om dit te zeggen, zo te zien doet het je deadlift wel goed!
Een bolle onder of bovenrug zijn ook 2 verschillende dingen he. Plus niet iedereen heeft dezelfde lichaams verhoudingen als KK. Hij is ook niet voor niets een van de weinige al dan niet de enige die op zo'n manier lift van de top deadlifters.