Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Daar zit nog wel wat rek op. presstankje

Easy peasy

Zo zie je hem toch niet vaak terugkomen (nooit?). Meestal gewoon met 2 handen cleanen en 1 hand pressen

Je vergeet 'em te pressen Guts :D

Vorig jaar zag ik nog zo'n lift voorbij komen ergens, dacht grip event @Arnolds, tijdje geleden dat ik 'em zelf nog gedaan heb, echt wel goede lift voor je grip imo

Vanwaar heb je 'em ? Strenghtshop ?

• Like
Waarderingen: Guts
volgens mij train je je grip beter als je hem zo lang mogelijk vast probeert te houden?

Zo zie je hem toch niet vaak terugkomen (nooit?). Meestal gewoon met 2 handen cleanen en 1 hand pressen

de originele Inch dumbbell werd op die manier gecleaned door Thomas Inch , maar uiteraard is een clean met 2 handen even goed, het gaat em om de press imo

Met een MP van 87,5 zou je deze nu toch al moeten kunnen pressen?

ik heb het nog niet geprobeerd maar ik heb in 2 jaar nog geen één keer (een) zware dumbbell(s) overhead gestoken :D waarschijnlijk lukt het me wel met een beetje voorbereiding

Je vergeet 'em te pressen Guts :D

Vorig jaar zag ik nog zo'n lift voorbij komen ergens, dacht grip event @Arnolds, tijdje geleden dat ik 'em zelf nog gedaan heb, echt wel goede lift voor je grip imo

Vanwaar heb je 'em ? Strenghtshop ?

deze is van gladiatorpower.eu, check it out :)

volgens mij train je je grip beter als je hem zo lang mogelijk vast probeert te houden?

er zijn tal van manieren om hem te gebruiken, persoonlijk vind ik dit leuker, timed holds doe ik nooit omdat ik ze saai as shit vind, maar mss koop ik er nog één en ga ik farmer walken ofzo :d

Terug
Naar boven