AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Benen te snel gestrekt en daar zijn de hamstrings te zwak voor. Heupen schoten omhoog, bar raakte van je af. Klote om uberhaupt te liften. Je probeerde nog een thighride/ hitch te doen, maar bar was zo ver naar voren dat je je evenwicht verloor.

Probleem is je borst meer naar voren duwen en houden bij de eerste 30cm van je lift, dan komt alles goed.

Wel een mooie fail :) beetje meer duwen met de benen?

De eerste keer dat ik op die hoogte fail :P

Ik moet wel erbij zeggen dat mn benen de laatste maanden erg zwak zijn geworden door die k*tblessure aan mn knieën en heb moeite om dieper te zitten met het pak aan

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 22:46 ----------

Benen te snel gestrekt en daar zijn de hamstrings te zwak voor. Heupen schoten omhoog, bar raakte van je af. Klote om uberhaupt te liften. Je probeerde nog een thighride/ hitch te doen, maar bar was zo ver naar voren dat je je evenwicht verloor.

Probleem is je borst meer naar voren duwen en houden bij de eerste 30cm van je lift, dan komt alles goed.

Ik had het niet beter kunnen omschrijven, ik zal volgende keer eens proberen de borst meer naar voren te duwen en iets meer uit de benen te halen

Laat dan ding dan ook voor wat het is..

Owja, top jij niet te vaak?
Als je constant 90% plus zit zak je zo weer onderuit op dl..;)

Hmm, raw 265kg tegenover suited 290kg, doe mij maar een pakje dan :D

Plan was rustig aan te doen maar de 260 ging zo vlot dat ik toch besloot om zwaarder te gaan, dacht er een paar singles met 280 uit te kunnen knallen

Als je niet fatsoenlijk in je startpositie kan komen heb je weinig aan dat pak want dan kom je helemaal verkeerd uit voor je lockout.
Maar je komt wel goed in positie alleen je heupen schieten naar boven waardoor het zowat een stiff legged dl wordt. Idd borst omhoog trekken en jezelf aan de halter naar beneden het pak in trekken als het ware.

hehe dat zit goed strak Mike. Mooie en sterke SQ

Jamaar Sanca traint voor strongman, niet voor powerliften. Dus dan wordt het denk ik wel gewoon goedgekeurd hoor :dunno:

Baard afscheren, gewicht van de baard bracht je naar voren waardoor je uit balans kwam.

dam, wat gebeurd er als die stangen bij farmer walks op je voet vallen?

dam, wat gebeurd er als die stangen bij farmer walks op je voet vallen?

Dan breek je hoogstwaarschijnlijk iets. In London viel een 150kg blok op mijn voet en een maand later een 240 powerstairsblok. Ik heb het idee dat ik een gebroken middenvoetsbeentje eraan overgehouden heb aangezien ik er nog last van heb;)

Terug
Naar boven