XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

over boxkes rennen en vanaf springen: handig met kapotte knien

Buffe frontsquat Bulck.

Sterke knieën heb je dan. Als mijn knieën gaar zijm vinden ze ergens vanaf springen niet fijn

Het lijkt niet zo, maar het was wel gecontroleerd, die ene tireflip in het begin van de training was het enigste wat last had bezorgd ;)

Damn nice frank

Zo, die gaat hard, Frank !

Kiek 'em goan dan !

http://www.youtube.com/watch?v=jThQoM_hUOM

Ga de komende tijd wat meer op de olympische lifts trainen. 100kg Clean + Front Squat net :)

Viel me op dat mn knieën wat naar binnen komen bij de squats.. Is me in andere filmpjes van mezelf nooit opgevallen, maar ik film normaal ook nooit vanuit deze hoek. Misschien dat het komt door mn smallere stance die ik had doordat ik eerst een PC deed... Zo niet, is het dan een probleem van de adductors of abductors? Begrippen worden nogal door elkaar gebruikt toen ik ff googelde, dus nu weet ik nog niet wat ik extra moet gaan trainen :p

http://www.youtube.com/watch?v=jThQoM_hUOM

Ga de komende tijd wat meer op de olympische lifts trainen. 100kg Clean + Front Squat net :)

Viel me op dat mn knieën wat naar binnen komen bij de squats.. Is me in andere filmpjes van mezelf nooit opgevallen, maar ik film normaal ook nooit vanuit deze hoek. Misschien dat het komt door mn smallere stance die ik had doordat ik eerst een PC deed... Zo niet, is het dan een probleem van de adductors of abductors? Begrippen worden nogal door elkaar gebruikt toen ik ff googelde, dus nu weet ik nog niet wat ik extra moet gaan trainen :p

Er lijken hele rare dingen te gebeuren met je benen, als ik jou was zou ik lichter gaan trainen tot dat er uit is.

Wat oso zegt. Nog veel te zwaar voor je. Je benen lijken overal naartoe te zwieren, droppen in weights is niet altijd een teken van zwakte .

Doe je sinds kort frontsquat? Misschien inderdaad wennen aan de beweging met minder en langzaam omhoog met gewicht. Qua kracht kan je het wel.

Terug
Naar boven