XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Niks anders dan hard die deadlift!

****ed up bruut!

****ing easy die deadlift... Prachtig Mike!

Thanks!

Nu op naar de sterkste junior ook met max deadlift erin. Heb als het goed is dan ook een nieuwe betere suit dus ben benieuwd

Mike jonguh! Boem!

Jezus wat een harde squat man!
Mooi techniek ook en vet shirt natuurlijk

Nou, pak je bezem er maar bij :D
Wel sterk natuurlijk.

Supersterk man. Ongeveer parallel dit. Je zakt veel op je knieen en dus komen je heupen niet zo laag om op wedstrijsdiepte te komen.

Qua IPF normen zou die afgekeurd worden, dus eetse met die bezem :D

Maar denk bij elke andere bond (buiten de wdfpf misschien) wel goedgekeurd

Het is k*t dat je niet kunt zien hoe diep ik ga om dat het van boven gefilmd is, maar volgende week geef ik je meer met betere hoek van filming

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 22:46 ----------

Ik heb sinds kort een powersuit, en het is niet aantrekken en gaan met zoon ding, het is oefenen oefenen oefenen, maar hoe wijder ik ga staan met het pak hoe meer mijn knieen naar binnen worden getrokken, dus ik houd meer deze houding aan zoo gaat het beter met het pak. maar klopt wat je zegt met dat men knieen er overheen gaan, ik probeer het beetje bij beetje allemaal te verbeteren

Diepte is best in te schatten hoor :p

Ja oke, Dan geef iik je binnenkort een hele diepe :p

Ja oke, Dan geef iik je binnenkort een hele diepe :p

Het scheelt niet veel hoor en voornamelijk doordat je erg smal squat met veel knee travel. Qua bar afstand is het best diep alleen je heupen nog niet.

Ga je ook wedstrijden doen?

Ik was een tijdje terug bij Ielja strik, zei vroeg of ik niet eens mee wou doen aan zoon amateur wedstrijdje ergens in nederland, kon ik kijken hoe het gaat en allemaal die dingen. lijkt me wel gaaf, maar volgens mij is dat binnen nu en 2 weken, en mn deadlifts geven niet bij ik heb last van mn hamstring en dat alleen met deadliften, merk niks met squatten heel raar. maar zoo verder in de toekomst misschien wel, ben bijna 22jaar heb nog wat denk tijd ;p

Beginnerswedstrijd zal ze wel bedoelen. Die is dit jaar niet. Ergens in oktober wel een open wedstrijd bij SSS Alkmaar, maar daar moet je wel lid van de bond voor zijn.

Terug
Naar boven