houthakker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso ziet een squat er van achter altijd veel hoger uit, daarom erg lastig te beoordelen.
Waarom niet gewoon full gaan als je toch geen pl wedstrijden doet?
Zou wel eens gaan denken aan side spotters ook, je squat dan wel in een powerrack, maar dit kan toch uitermate vervelende situaties opleveren. Eén spotter achter je heb je helemaal niets aan bij dit soort gewichten.
280kg, maar zoon side spotters zoo vervelend imo, de een tilt meer dan de andere, als ik me rug kapot wil hebben moet ik dat doen haha
. Als jij valt en hij blijft in de buurt, valt hij ook. Als je goeie side spotters hebt die er goed bij zitten voorkom je gewoon vervelende situaties. Zeker als je in gear traint en je bent nog niet gewend aan je pak kunnen er rare dingen gebeuren.280kg, maar zoon side spotters zoo vervelend imo, de een tilt meer dan de andere, als ik me rug kapot wil hebben moet ik dat doen haha
Zelf weten, maar die kerel achter je kan helemaal niets doen, dat is nog veel slechter voor je rug als het misgaat (zoals nu bijna). Als jij valt en hij blijft in de buurt, valt hij ook. Als je goeie side spotters hebt die er goed bij zitten voorkom je gewoon vervelende situaties. Zeker als je in gear traint en je bent nog niet gewend aan je pak kunnen er rare dingen gebeuren.

De stangen van je rack kunnen nog wel iets hoger, dan heb je toch geen spotters nodig aan de zijkant ?