AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lekker hard ik zou hem ook goedkeuren vanuit deze hoek.

Ik twijfel. Lastig te zien door die lange broek (met strepen). Maar het zit in ieder geval op het randje of net goed.

niet onder par

Nog lastiger te beoordelen :p Draai dat squatrack om en film dan van schuinvoor :D

Haha ik zal volgende week eens in korte broek liften en iemand pal naast mijn knieën zetten ;)

Sowieso ziet een squat er van achter altijd veel hoger uit, daarom erg lastig te beoordelen.

Waarom niet gewoon full gaan als je toch geen pl wedstrijden doet?

Sowieso ziet een squat er van achter altijd veel hoger uit, daarom erg lastig te beoordelen.

Oke, laat het volgende keer anders om filmen.

Waarom niet gewoon full gaan als je toch geen pl wedstrijden doet?

Ik heb aan beide knieën kruisbandoperaties gehad(laatste in december), als ik full ga loop ik de dag erna niet.

En zit er sterk over te denken aan het NK Raw mee te doen in december, zodat ik een doel heb..

Bazig tom!

goed tom

http://www.youtube.com/watch?v=NpFxZaNE39k&feature=youtu.be

Ik had mn suit hier aan en ik heb hem nog niet zo heel lang dus ik moet nog wennen en oefenen met het pak, mijn suiker was 2.4 op dat moment ik had snel gemeten voordat ik begon maar ik had alles al aan dus ik moest wel. maar ik merkte dat mijn concentratie niet 200% was, maar omdat als excuus te gebruiken is ook zo low haha, volgende keer probeer ik het weer, en even goed eten van te voren. heb het met mijn suikerspiegel zelden. maar ook dit mag worden laten zien. ik had het gevoel dat het pak met de lussen om de schouders mij naar achter trok, het die daarvoor zonder de lussen gedaan, volgende keer eerder beginnen met die lussen om.

Zou wel eens gaan denken aan side spotters ook, je squat dan wel in een powerrack, maar dit kan toch uitermate vervelende situaties opleveren. Eén spotter achter je heb je helemaal niets aan bij dit soort gewichten.

Zou wel eens gaan denken aan side spotters ook, je squat dan wel in een powerrack, maar dit kan toch uitermate vervelende situaties opleveren. Eén spotter achter je heb je helemaal niets aan bij dit soort gewichten.

280kg, maar zoon side spotters zoo vervelend imo, de een tilt meer dan de andere, als ik me rug kapot wil hebben moet ik dat doen haha

280kg, maar zoon side spotters zoo vervelend imo, de een tilt meer dan de andere, als ik me rug kapot wil hebben moet ik dat doen haha

Zelf weten, maar die kerel achter je kan helemaal niets doen, dat is nog veel slechter voor je rug als het misgaat (zoals nu bijna) ;). Als jij valt en hij blijft in de buurt, valt hij ook. Als je goeie side spotters hebt die er goed bij zitten voorkom je gewoon vervelende situaties. Zeker als je in gear traint en je bent nog niet gewend aan je pak kunnen er rare dingen gebeuren.

De stangen van je rack kunnen nog wel iets hoger, dan heb je toch geen spotters nodig aan de zijkant ?

Zelf weten, maar die kerel achter je kan helemaal niets doen, dat is nog veel slechter voor je rug als het misgaat (zoals nu bijna) ;). Als jij valt en hij blijft in de buurt, valt hij ook. Als je goeie side spotters hebt die er goed bij zitten voorkom je gewoon vervelende situaties. Zeker als je in gear traint en je bent nog niet gewend aan je pak kunnen er rare dingen gebeuren.

Ja dat heb iik wel gemerkt aan het pak :P

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 22:14 ----------

De stangen van je rack kunnen nog wel iets hoger, dan heb je toch geen spotters nodig aan de zijkant ?

Ik heb ze extra zo laag voor mn diepte. zonder pak kom ik nog lager maar het is ff een kwestie van wennen en oefenen

Terug
Naar boven