Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goede legdrive met je PR, kan het bijna pushpress noemen ;)

Er zit inderdaad een klein wipje in. Maar wat jij suggereert is zwaar overdreven. Wat ik zeker NIET doe is enorm naar achteren gaan leunen en er bijna een incline press van gaan maken. En ik houd de bar lager dan de velen die de bar van het rack halen en deze al ter hoogte van de kin houden.
Benieuwd wat andere ervaren powerlifters er van vinden.

Laatst bewerkt:
Valt mee

Er zit inderdaad een klein wipje in. Maar wat jij suggereert is zwaar overdreven. Wat ik zeker NIET doe is enorm naar achteren gaan leunen en er bijna een incline press van gaan maken. En ik houd de bar lager dan de velen die de bar van het rack halen en deze al ter hoogte van de kin houden.

Zit je nu stiekem een beetje te haten op iemand die 140 drukt zonder legdrive?

Jup. Maar niet stiekem. :)
Neen, ik dacht net aan een clipje waar Elliott Hulse de overhead press aan een beginner leert en dat was één van zijn opmerkingen.
https://www.youtube.com/watch?v=g3HTp6IcQTc

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

ALs je op het filmpje klikt, maar dan naar youtube gaat, kan je het wat trager bekijken. Ik moet zeggen dat ik, nu ik dit wipje gezien heb, niet lekker ga slapen. Want hij was niet zo zuiver als de 1 x 85. Dus overmorgen press ik zonder wipje, verdomme, 90 kilo!

Hoe wil je dat een pushpress gaan noemen dan. Gewoon een strikt press met een bijna niet zichtbaar wipje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.866

Voor de rest gaat alles goed met je? Denk dat de rest van de "ervaren powerlifters" het een sterke overhead lift vinden ZONDER legdrive, lol;)

Mijn squat even laten controlen.

Ben net hersteld van me rug en ben op aanraden van de fysio weer op me techniek gaan trainen.
Doe nu elke sessie 5 kg erbij.

http://youtu.be/a-m5mtuMXZU

Wat me zelf wel opviel is dat ik heeel snel ga.

Ik vind het gewoon een goeie strict press, maar ik ben een ecto.

haat op jp kan sowieso niet, daar krijg je spontaan een hernia van als straf van de ijzergoden!

Lekker makkelijk JP!

volgens zit jij stiekem te haten,op dat miniwipje;)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Mijn squat even laten controlen.

Ben net hersteld van me rug en ben op aanraden van de fysio weer op me techniek gaan trainen.
Doe nu elke sessie 5 kg erbij.

http://youtu.be/a-m5mtuMXZU

Wat me zelf wel opviel is dat ik heeel snel ga.
lijkt wel crossfit ja ;)

Haten op een 140 MP, serieus?

Maar ik vind je press netjes hoor, zou voor de vorm wel dat 'hupje' afleren.

volgens zit jij stiekem te haten,op dat miniwipje;)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

lijkt wel crossfit ja ;)

Haha goddammit.

Technisch wel oke?
Beter nu opnieuw en goed aanleren dan over een bepaalde tijd weer pijntjes krijgen.

Sanne is gewoonweg one of the guys :D

Terug
Naar boven