Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

maak je ook wel eens herhalingen Yasmine ?

maak je ook wel eens herhalingen Yasmine ?

Jup. Elke set van elke oefening wrdt gedaan via een 5 x 5 waarbij de eerste set ongeveer 60 % van 1rm is en de laatse 85 a 90 %. alss ik dan nog over heb dan doe ik een pr poging. Soms, als ik van in het begin van de training van plan ben een zware pr poging te ondernemen doe ik geen 5 x 5 maar wat lichter zodat ik wat meer over heb.

Jup. Elke set van elke oefening wrdt gedaan via een 5 x 5 waarbij de eerste set ongeveer 60 % van 1rm is en de laatse 85 a 90 %. alss ik dan nog over heb dan doe ik een pr poging. Soms, als ik van in het begin van de training van plan ben een zware pr poging te ondernemen doe ik geen 5 x 5 maar wat lichter zodat ik wat meer over heb.

Het komt alleen op me over alsof je enkel aan het maxen bent, beetje rare manier van trainen vind ik

doe je bij wendler elke keer toch

Technische verbetering, liftoff ziet er stukken beter uit. Gratz

Het komt alleen op me over alsof je enkel aan het maxen bent, beetje rare manier van trainen vind ik

Neen, ik ben nogal impulsief van aard. Ik volg dus mijn 5 x 5 schema maar als ik na een oef voel dat ik nog wat over heb, dan ga ik een stapje verder. Soms is dat dan een 1rm recordpoging, soms een 2 a 5 rm poging.

Het heeft altijd gewerkt, dus if it aint broken, don't try to fix it.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

doe je bij wendler elke keer toch
Ik weet dat wendler iets te maken heeft met 5 3 1 maar voor de rest weet ik er geen reet van; Ik doe 5 x 5 + nog iets meer als ik wat over heb.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Technische verbetering, liftoff ziet er stukken beter uit. Gratz

Thanks, Appreciate it!

Het voelde ook minder "pijnlijk" of belastend aan.
PS: momenteel kan ik met mijn huidige schijven mijn barbell maar tot 175 kilo laden. Moet dus verdomme weeral schijven gaan kopen. Mss wat schijven van 5 omwisselen met iemand.

Hoe hoog zijn die matjes, lijkt wel een cm of 4-5 winst..

Laatst bewerkt:
Makkelijk JP

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.859
Thnx guys, overhead gaat best lekker op het moment alles wat ik redelijker wijs in me hoofd haal lukt wel.

Terug
Naar boven