MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Sterk.

Het lijkt wel of je een veel te slappe muts op hebt.
 
top 400 alweer. Mooi te zien dat de yoke eer aan wordt gedaan. Slim van die band daarboven tegen het wiebelen trouwens. Ga zo door Tymen. Enne wij moeten nog steeds een keer langskomen bij jullie.
 
Afgelopen woensdag aan een door ons zelf georganiseerde powerlift meet meegedaan in een reguliere gym. Bodyweight is momenteel een stuk minder, maar qua absolute nummers ben ik weer op de weg terug. Deze meet eindigde ik met een 660kg totaal. Een 210 squat, 165 bench en een 285kg deadlift aan 86kg.

Hieronder de deadlifts:

http://www.youtube.com/watch?v=72_74mSSNGM&feature=youtu.be
 
Sterk!
En het leek je nog redelijk makkelijk af te gaan, Stallion.
 
zonder belt en vrijwel alles vanuit de hams/lower back... bizar sterk
 
Wil mijn squat hier ook eens plaatsen, qua techniek fix.
Misschien is het wel niet de ideale positie om te filmen, (is ongeveer op navelhoogte gefilmd)

Ik heb vooral het gevoel dat ik te vlug met men kont omhoog kom.

https://www.youtube.com/watch?v=1WwajLzjoxY
 
Nice meet stallion, grats. Sterke dl.

top 400 alweer. Mooi te zien dat de yoke eer aan wordt gedaan. Slim van die band daarboven tegen het wiebelen trouwens. Ga zo door Tymen. Enne wij moeten nog steeds een keer langskomen bij jullie.

Thanks Gijs, was ook de eerste keer sinds een maand of twee dat ik weer yoke liep. Komende tijd gewoon weer wat runs maken met 300-370 ofzo om de core weer sterker te krijgen en dan zit er op termijn ook wel gewoon een mooie 20m met 400 in denk ik.
Die yoke houdt t verder prima, die band is idd wel nodig. Het gewicht hangt al zo ver naar buiten, en anders is t wat betreft zwaaien gewoon niet te doen eigenlijk.

Jullie zijn altijd van harte welkom man, Vlad weet het wel te vinden :)
 
Sterk Ita! Wat is dr gebeurd dat je 20kg afgevallen bent? en qua kracht ook een stuk achteruit bent gegaan i.v.t. een jaar terug? (if i may ask)
 
Wil mijn squat hier ook eens plaatsen, qua techniek fix.
Misschien is het wel niet de ideale positie om te filmen, (is ongeveer op navelhoogte gefilmd)

Ik heb vooral het gevoel dat ik te vlug met men kont omhoog kom.

hoe zwaarder je squat hoe minder diep je gaat... beetje spijtig
 
Thanks guys!

Sterk Ita! Wat is dr gebeurd dat je 20kg afgevallen bent? en qua kracht ook een stuk achteruit bent gegaan i.v.t. een jaar terug? (if i may ask)

Ik ben slechts 10kg lichter t.o.v. mijn laatste meet. Ik trok het slecht om vatsig te zijn en elke dag 7000kcals naar binnen te moeten schuiven. Vandaar dat ik nu een stuk leaner ben en naast powerlifting een stuk beter kan functioneren. Het laatste jaar heb ik veel blessure leed gehad, de pees van mijn linkerpec ingescheurd, peesontsteking in mijn rechter patellapees die weer erg geïrriteerd raakte, dus squatten en benchen heb ik heel infrequent kunnen trainen. Ik hoop dat ik dit jaar weer een vol jaar goed kan trainen, en de 700 raw kan aantikken aan -90kg. Overigens scoor ik op mijn wilks nu 20 punten hoger, dus ik kan stellen dat ik sterker ben geworden.
 
Ja Stallion dat zijn puike lifts :)
Ff geabonneerd op je youtube account
 
Lekker bezig weer Ita, hou je nog een log bij ergens?
 
Thanks guys!



Ik ben slechts 10kg lichter t.o.v. mijn laatste meet. Ik trok het slecht om vatsig te zijn en elke dag 7000kcals naar binnen te moeten schuiven. Vandaar dat ik nu een stuk leaner ben en naast powerlifting een stuk beter kan functioneren. Het laatste jaar heb ik veel blessure leed gehad, de pees van mijn linkerpec ingescheurd, peesontsteking in mijn rechter patellapees die weer erg geïrriteerd raakte, dus squatten en benchen heb ik heel infrequent kunnen trainen. Ik hoop dat ik dit jaar weer een vol jaar goed kan trainen, en de 700 raw kan aantikken aan -90kg. Overigens scoor ik op mijn wilks nu 20 punten hoger, dus ik kan stellen dat ik sterker ben geworden.

Ah dacht dat je zon jaartje terug 106 oid woog :)
****ed up all die blessures man... goed te zien dat je nog steeds beresterk bent!
 
Ah dacht dat je zon jaartje terug 106 oid woog :)
****ed up all die blessures man... goed te zien dat je nog steeds beresterk bent!

hij zag er dan ook zo buff uit als een 120kg wegende man, ware het niet dat ie 1m75 is :P nog steeds ****ing buff trouwens
 
http://www.youtube.com/watch?v=-CjVeoVfeVg&feature=share



still truckin', 3e trainingsdag op rij 2e press training op rij hiervoor 10 reppers beltless strapless deadlifts tot 10x200 hookgrip, toen met mn broertje mee gepressd , vandaar de rare setup aan schijven. toch PRtje en ik denk als ik de 3e niet pauzeerde en doorging mischien wel nog eentje eruit had kunnen rammen, al met al mijn zwakte begint langzaam aan vorm te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Thanks guys!



Ik ben slechts 10kg lichter t.o.v. mijn laatste meet. Ik trok het slecht om vatsig te zijn en elke dag 7000kcals naar binnen te moeten schuiven. Vandaar dat ik nu een stuk leaner ben en naast powerlifting een stuk beter kan functioneren. Het laatste jaar heb ik veel blessure leed gehad, de pees van mijn linkerpec ingescheurd, peesontsteking in mijn rechter patellapees die weer erg geïrriteerd raakte, dus squatten en benchen heb ik heel infrequent kunnen trainen. Ik hoop dat ik dit jaar weer een vol jaar goed kan trainen, en de 700 raw kan aantikken aan -90kg. Overigens scoor ik op mijn wilks nu 20 punten hoger, dus ik kan stellen dat ik sterker ben geworden.
Goed bezig, had het al op yt gezien. Lean zijn heeft zo zijn voordelen. Van daaruit weer massa /kracht opbouwen.

Wat had je bij je pec? Ik heb ook een lichte irritatie maar kan het niet weerstaan om niet te banken.:mad:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven