Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Yasmine heb je de openingspost gelezen? In de eerste instantie is dit topic bedoeld om je lifts te showen ipv techniek tips

Yasmine heb je de openingspost gelezen? In de eerste instantie is dit topic bedoeld om je lifts te showen ipv techniek tips

Ja, klopt maar als je alle pagina's doorneemt dan zie je dat er ook tips over techniek gegeven wordt.
Trouwens is dat hier op zich niet aan de orde. Ik zag Mohamed iets doen wat ik dacht dat mss wat minder gezond was voor de rug en daar verwees ik naar. Maar omdat men hier nogal allergisch reageert als een outsider eens een kanttekening maakt of een bedenking en men met twee maten en gewichten meet, is dit hele incidentje een eigen leven gaan leiden. Het had met één post opgelost kunnen zijn maar men vindt het leuk op anderen te bashen.

Ey hommels laten we het gezellig houden:(

Okay, laten we er over ophouden. Laten we een op zich interessante topic niet onnodig verzanden in onzinnig heen en weer genaai.
Iemand nog een mooie lift om terug on topic te gaan?

Dit topic is niet bedoeld voor lange, ontsporende discussies, gelieve deze elders te starten aub, bedankt :)

close grip nog ook...
buffel

Echt ****ing easy rep Niels.

nondeju niels dat is een speed set

wtf...

Verdomme zeg

:roflol: jouw 200kg bench gaat vlotter dan mijn 200kg deadlift

Brb meer eten en harder trainen

Eitje

Terug
Naar boven