MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

strong angle.

Nee, dat er zo verdomde weinig te zien valt :D. Volgende keer de cameraman laten inzoomen oid

Oh angle, filmhoek, hehe. Sorry, 't is nog vroeg.

Is inderdaad niet erg gunstig gefilmd, maar ben allang blij dat hij het überhaupt gefilmd heeft.

ik denk diep genoeg, maar wie ben ik

lange stelten heb je wel lijkt het

Diepte is goed Uwe, net eronder. Prima sq trouwens, zeker met je lengte. 200 zal niet ver af meer zijn?

Diepte is goed Uwe, net eronder. Prima sq trouwens, zeker met je lengte. 200 zal niet ver af meer zijn?

Thanks voor het compliment, wordt zeker geappreciëerd! :) Ikzelf vind mijn diepte toch niet echt overtuigend. Als ik tijd zou hebben dit jaar zou ik IPF meets (of hoe het hier in België heet) willen meedoen, en heb gehoord dat ze daar wel heel strikt zijn. Op 16 december heb'k 200 gesquat (filmpje staat op kanaal), en denk dat ik sinds dan nog wel wat sterker ben geworden in m'n squat (3x4x180 zal er toen alleszins niet ingezeten hebben). Eerst nog wat opbouwen voordat ik nog eens een PR waag!

Als je een club zoekt waarvoor je wedstrijden wil doen weet je mij te vinden! diepte zou op wedstrijd goed moeten zijn, als ze goed kijken ;)

Cool, zal'k zeker doen!

220kg squat zit nog iets meer in denk ik zelf zo.

View My Video

sterk,

maar slechte camerahoek voor beoordeling diepte

<<<<<

Terug
Naar boven