MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mag ik hier ook een video plaatsen om te kijken of m'n vorm goed is?

Ik heb namelijk een probleem met m'n DL. Omhoog gaat goed maar omlaag kom ik in de knoop met m'n knieën waardoor ik de baar naar voren moet doen.

waarom niet joh

Bij deze dan:

th_20140113_200121.jpg

hoofd neutraal houden.

inb4 eddine

Eddine weet er meer van, maar volgens mij moet je kont meer omlaag. Ook lijkt het alsof je geen volledige lockout hebt, maar dat kan ik niet zo goed zien.
Naar beneden hoef je niet zo netjes hoor, is geen sldl. Kom je ook niet in de knoop met je knieen.

Eddine weet er meer van, maar volgens mij moet je kont meer omlaag. Ook lijkt het alsof je geen volledige lockout hebt, maar dat kan ik niet zo goed zien.
Naar beneden hoef je niet zo netjes hoor, is geen sldl. Kom je ook niet in de knoop met je knieen.

Okee dankjewel! Ik hoop dat Eddine dan commentaar wilt leveren.

Bar lijkt nogal ver van je benen ook heb ik het idee. Probeer die echt langs je benen te laten glijden. Het gewicht is ook wel wat te ver onder je max om echt te kunnen oordelen.

Bar lijkt nogal ver van je benen ook heb ik het idee. Probeer die echt langs je benen te laten glijden. Het gewicht is ook wel wat te ver onder je max om echt te kunnen oordelen.

Ja klopt, ik had de 20kg nodig als statief :lol:

Bedankt voor het commentaar. Zal de komende tijd blijven filmen en jullie commentaar gebruiken.

(Eddine mocht je nog willen reageren dan graag!)

Probeer de volgende keer de camera wat verder van je te verwijderen zodat we je hele lichaam zien (ook je voeten).

Heb ook interesse. Waar heb je deze gekocht?
Welke maat heeft deze slingshot?

ik heb hem hier gehaald ''LiftingLarge.com'' wel uit amerika, zou anders niet weten waar anders. vast wel meer sites maar ik heb maatje XL, ben 1.68, weeg 95kg +/- opzich zit die goed maar echt groter had die niet moeten zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=JhPlkLAu1o4

Gooi ook die van mij er maar even in. Techniek tips anyone?

Moet echt letten op m'n bovenrug, dat ik deze ook recht krijg. Verder gisteren al te horen gekregen dat ik er wat meer in moet gaan zitten en de slack er al uit moet trekken.

Beetje minder naar de vloer kijken evt.

Terug
Naar boven