AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Daar ben ik het volstrekt mee oneens, maar ik zou zeggen probeer het uit in een strakke super-katana en kijken of je er 60+kg boven je max mee kan drukken.

Daar ben ik het volstrekt mee oneens, maar ik zou zeggen probeer het uit in een strakke super-katana en kijken of je er 60+kg boven je max mee kan drukken.
Dat mag.....Misschien als jij dat eens zou doen zal je er 80 of meer uit pakken;), maar je moet natuurlijk wel durven

Kan je me iemand laten zien die dat doet en goed drukt, zonder hele korte armpjes?

Kan je me iemand laten zien die dat doet en goed drukt, zonder hele korte armpjes?

Als jij nu eens je gezonde verstand gebruikt dan is het toch niet heel raar wat ik zeg lijkt mij...... Als jij met een aanloop in een elastiek zou duiken wedden dat je harder terug geknald wordt dan als je er tegenaan wandeld:D

en kom nu niet aan met een leverage verhaal

Als jij nu eens je gezonde verstand gebruikt dan is het toch niet heel raar wat ik zeg lijkt mij...... Als jij met een aanloop in een elastiek zou duiken wedden dat je harder terug geknald wordt dan als je er tegenaan wandeld:D

en kom nu niet aan met een leverage verhaal

Laat eens een filmpje zien hoe dat in de praktijk bij een bench press gaat dan

Sorry, niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar dit is echt een heel slecht argument. Tenzij je met een bounce wilt drukken op een wedstrijd, maar helaas mag dat niet. Sowieso slaat "gezond verstand" stuk nergens op, want nagenoeg alle toplifters die ik heb gezien doen het niet zoals jij het zegt en er zijn erbij die er meer dan 100kg uit halen.

Trek maar eens een strakke super katana aan, en probeer dan met een harde neerwaartse beweging precies op de juiste plek te komen. Ik weet vrij zeker dat dat je niet gaat lukken.

Pol dit meen je toch niet man, hoe lang druk je nu al in een shirt.
Iedereen met minimale ervaring ermee weet dit.

Laat eens een filmpje zien hoe dat in de praktijk bij een bench press gaat dan

Kan ik niet man... kan alleen maar board pressen:(
Maar als ik het probeer in een shirt (een f6 ..niet de meest strakke) weet ik ook gewichten die ik in het verleden niet op de borst kreeg nu wel te touchen door de halter snel, maar wel gecontroleerd te laten zakken.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Sorry, niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar dit is echt een heel slecht argument. Tenzij je met een bounce wilt drukken op een wedstrijd, maar helaas mag dat niet. Sowieso slaat "gezond verstand" stuk nergens op, want nagenoeg alle toplifters die ik heb gezien doen het niet zoals jij het zegt en er zijn erbij die er meer dan 100kg uit halen.

Trek maar eens een strakke super katana aan, en probeer dan met een harde neerwaartse beweging precies op de juiste plek te komen. Ik weet vrij zeker dat dat je niet gaat lukken.

Denk dat jij de plank volledig mis slaat of mij niet wilt begrijpen.... WEL GECONTROLEERD LATEN ZAKKEN bedoel ik natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Pol dit meen je toch niet man, hoe lang druk je nu al in een shirt.
Iedereen met minimale ervaring ermee weet dit.

Daarom kon jij laatst niet touchen dus:p

Hoezo zou je lichte gewichten willen touchen?

Spanning in een elastiek neemt overigens niet toe als je er harder aan trekt of zachter, tenminste als je het daarna vanuit dezelfde positie terug laat schieten, bij de bank zal de positie altijd hetzelfde zijn, namelijk de borst...

Je redenatie klopt niet.

Kan ik niet man... kan alleen maar board pressen:(
Maar als ik het probeer in een shirt (een f6 ..niet de meest strakke) weet ik ook gewichten die ik in het verleden niet op de borst kreeg nu wel te touchen door de halter snel, maar wel gecontroleerd te laten zakken.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Denk dat jij de plank volledig mis slaat of mij niet wilt begrijpen.... WEL GECONTROLEERD LATEN ZAKKEN bedoel ik natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Daarom kon jij laatst niet touchen dus:p

Maar ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken... Als jullie nu eens wat meer zouden trainen in shirt dan hier rond te hangen hadden jullie het wel gesnapt:D

Goeie argumentatie lever je ook man...

spanning in een elastiek neemt overigens niet toe als je er harder aan trekt of zachter, tenminste als je het daarna vanuit dezelfde positie terug laat schieten, bij de bank zal de positie altijd hetzelfde zijn, namelijk de borst...

je redenatie klopt niet.

+1

Vooralsnog druk ik een stuk meer dan jij in shirt terwijl jij veel sterker bent op de bank (moet toch iets zeggen), maar misschien was je laatste opmerking een grap. Weet het nooit goed bij jou :D

Vooralsnog druk ik een stuk meer dan jij in shirt terwijl jij veel sterker bent op de bank (moet toch iets zeggen), maar misschien was je laatste opmerking een grap. Weet het nooit goed bij jou :D

Denk dat het nog een beetje aan jouw leeftijd ligt ofzo;)...telkens hetgeen wat jij kunt op de bank in shirt vergelijken met anderen...vooral zo blijven doen zou ik zeggen!

Goed ik geef toe met dat elastiek klopt idd niet helemaal.
Ik vind het ook gewoon leuk hoe bepaalde mensen hier reageren zit me in de broek te schijten van het lachen:D

Als je op spanning zakt en de juiste plek raakt haal je het meeste uit je shirt. met een rotvaart zakken creeert alleen maar ongelukken, en je drukt dan meestal als een vaatdoek.

Rare kerel ben jij :')

Jeroen ik snap je punt echt totaal niet en er is hier werkelijk niks grappigs gepost.
Nu kom je weer met leeftijd, net met gezond verstand...

Natuurlijk moet je niet te traag zakken, maar hoe hard je zakt in dit filmpje kan nooit goed gaan in een strak shirt. Dat is het enige wat ik wil zeggen.

Als je op spanning zakt en de juiste plek raakt haal je het meeste uit je shirt. met een rotvaart zakken creeert alleen maar ongelukken, en je drukt dan meestal als een vaatdoek.

Dat laatste van het als een rotvaart laten zakken bedoel ik natuurlijk niet, maar lijkt me begrijpelijk

Maar elk geval mooi dat jij ook eens gesproken hebt hier man! Hoe gaat het met jou liften... nog wedstrijden voor de boeg?

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Hey Schwarzenegger wist niet dat jij hier ook op het forum zat. Doe jij ook beetje bankdrukken of net als mij board presjes?

Terug
Naar boven