XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ze stelen allemaal de show op het eind, haha

De video staat op privé JP

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.348
Fixed.

getver !
ubernice

Mijn ervaring met board presses is dat je beter je bar in dat hout laat zakken en dan pas drukt ipv er zo hard tegenaan te knallen

ik denk dat hij meer uit zijn triple extension kan halen als hij zijn knieen minder snel lockt, nu lijkt zijn liftoff op een SLDL

Jongens, jullie weten toch dat dit topic niet dient om feedback te geven op lifts?!

Ik snap ook niet zo goed waarom je zo wild op het board zakt. Zeker als je voor carryover naar shirt-werk dit doet zou ik altijd rustiger zakken, want zo ga je nooit zakken in een goed shirt.

Jongens, jullie weten toch dat dit topic niet dient om feedback te geven op lifts?!

Pcies man....ik wil helemaal geen comments:mad::mad:

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Ik snap ook niet zo goed waarom je zo wild op het board zakt. Zeker als je voor carryover naar shirt-werk dit doet zou ik altijd rustiger zakken, want zo ga je nooit zakken in een goed shirt.

Shirt is de kunst om hem er harder in te laten vallen dan raw. Zo kun je juist beter gebruik maken van het shirt lijkt mij......... Dat trage gezak in een shirt is energie verspilling:D

Terug
Naar boven