XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik vind jou niet raar hoor

Wat een gozer :roflol:

Wordt gewoon een normale opmerking gemaakt over jou lift en je gaat gelijk als een gek tekeer man.

Heeeeel eng mannetje.

Zo butthurt doen enkel en alleen omdat mensen een goedbedoeld advies gaven. :roflol:
Als je het toch beter weet, waarom dan filmpjes posten?

Komt door de anabooltjes

Dat laatste van het als een rotvaart laten zakken bedoel ik natuurlijk niet, maar lijkt me begrijpelijk

Maar elk geval mooi dat jij ook eens gesproken hebt hier man! Hoe gaat het met jou liften... nog wedstrijden voor de boeg?

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Hey Schwarzenegger wist niet dat jij hier ook op het forum zat. Doe jij ook beetje bankdrukken of net als mij board presjes?

Ik heb morgen een wedstrijd maar ben niet in vorm net terug van een 5 en een halve week vakantie en meteen erna griep nog herstellende , ik kijk wel wara het schip strand morgen. EK in mei is belangrijk en daar begin ik Dinsdag met de voorbereiding voor.

Ik heb morgen een wedstrijd maar ben niet in vorm net terug van een 5 en een halve week vakantie en meteen erna griep nog herstellende , ik kijk wel wara het schip strand morgen. EK in mei is belangrijk en daar begin ik Dinsdag met de voorbereiding voor.

Oke das balen man in elk geval beterschap en een goede wedstrijd toegewenst!
Vaak als men niks verwacht van iets kan het alleen maar meevallen.

5,5 week is niet niks man haha. Waar ben jij geweest als ik vragen mag.....
-------------------------------

Ik ga er nu trouwens vandoor vanavond een paar pintjes pakken Gaan ''jullie'' maar een ander slachtoffer zoeken om de hele zaterdagavond bezig te houden.

Oke das balen man in elk geval beterschap en een goede wedstrijd toegewenst!
Vaak als men niks verwacht van iets kan het alleen maar meevallen.

5,5 week is niet niks man haha. Waar ben jij geweest als ik vragen mag.....
-------------------------------

Ik ga er nu trouwens vandoor vanavond een paar pintjes pakken Gaan ''jullie'' maar een ander slachtoffer zoeken om de hele zaterdagavond bezig te houden.

australia geniet van je biertjes

No joke

Damn, sterk!

Zeer netjes. Wat ging er mis met je deadlift?

Inderdaad sterk Sanne. 195 is wel een relatief zware opener toch?

Terug
Naar boven