XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

so veel mooie lifts hier :eek:

wanneer zal het mijn draai zijn?

Ha ha Mike! Jij kan ik niet even normaal doen hè. Wat een lifts weer

gvd wat een snelheid man... Mooie reps

Zaten nog wel meer reps in met die 290

damn makkelijke reps!

jij deed ook in zaanstad mee toch ? meen je gezicht te herinneren, weet allleen je naam niet meer :o

haha boss

thanks mannen!

en ja, idd met sterkste man van zaanstad meegedaan

Jezus easy die 2x 290... Valt me mee dat je de het gewicht niet 1x oppakt en dan richting radio smijt, wat een takke herrie :p

Strong squat/bench verhouding:p.

zieke squat idd

Haha mooie verhouding inderdaad.

Denk dat er meer mensen zijn die deze verhouding precies andersom hebben ;)

Je lijkt niet helemaal goed te liggen bij de bench nee..

Als je keer half uurtje over hebt kan ik deze reeks wel aanraden. Dave Tate over de bench: [Link niet meer beschikbaar]

is mijn bench form correct (een beetje vervelende hoek, heb al vaker bench proberen te filmen om form te bekijken maar ik kan mn telefoon nergen neer zetten :o)

Goeie squat!

Bench komt wel, was bij mij in het begin veruit zwakste lift en nu mss wel beste door heel frequent te benchen en techniek altijd te proberen verbeteren.

Probeer ook eens vanaf nu al je reps altijd paused te doen, ga jou automatisch leren meer spanning te blijven houden.

Dit vind ik trouwens een nuttige set-up methode:
http://sheiko-program.ru/benchpress-technique-how-to-arch-your-back
foto 7-14

dank voor de reacties :)

Al squattend geboren ofzo?:D Mooie verhoudingen, misschien iets meer spanning opbouwen bij benchpress?

haha kracht komt bij mij makkelijk bij squatten. En hard trainen natuurlijk :)

Haha mooie verhouding inderdaad.

Denk dat er meer mensen zijn die deze verhouding precies andersom hebben ;)

verhoudingen zijn altijd al zo geweest bij mij, ik bench ook ongeveer net zo vaak als ik squat. En maak percentueel ongeveer net zo veel progressie. Maar loopt nog steeds ver achter.

meeste serieuze powerlifters hebben een wel een vee grotere squat.

Je lijkt niet helemaal goed te liggen bij de bench nee..

Als je keer half uurtje over hebt kan ik deze reeks wel aanraden. Dave Tate over de bench: [Link niet meer beschikbaar]

heb deze reeks al bekeken. Ik weet wel in princiepe hoe het zou moeten maar kan het zelf nog niet :o

Ik probeer altijd wel mijn rug te bollen. Maar ik vind het lastig om mijn enkels zo ver naar achteren te brengen dat mijn benen onder goede spanning staan (mischien enkel flexibilteit probleem, of verkeerde hoogte bench ???) en vanuit daar een goede boog op te bouwen.

Ook merk ik vaak dat ik als het zwaar word veel met mijn schouder probeer te forceren.

Goeie squat!

Bench komt wel, was bij mij in het begin veruit zwakste lift en nu mss wel beste door heel frequent te benchen en techniek altijd te proberen verbeteren.

Probeer ook eens vanaf nu al je reps altijd paused te doen, ga jou automatisch leren meer spanning te blijven houden.

Dit vind ik trouwens een nuttige set-up methode:
http://sheiko-program.ru/benchpress-technique-how-to-arch-your-back
foto 7-14

Ik wou dat ik zo lenig was. Ik zal volgende keer proberen deze set up te doen.

Altijd paused trainen? Ik train nu 1 keer per week paused, en 2 normaal. Ik bench nu dus 3 keer per week (2 maal zwaar en 1 keer licther), dus in princiepe bench ik frequent genoeg :rolleyes:
Mischien nog minder gewicht doen :eek: en dan vanaf nu altijd paused

dank voor de reacties :)

haha kracht komt bij mij makkelijk bij squatten. En hard trainen natuurlijk :)

verhoudingen zijn altijd al zo geweest bij mij, ik bench ook ongeveer net zo vaak als ik squat. En maak percentueel ongeveer net zo veel progressie. Maar loopt nog steeds ver achter.

meeste serieuze powerlifters hebben een wel een vee grotere squat.

heb deze reeks al bekeken. Ik weet wel in princiepe hoe het zou moeten maar kan het zelf nog niet :o

Ik probeer altijd wel mijn rug te bollen. Maar ik vind het lastig om mijn enkels zo ver naar achteren te brengen dat mijn benen onder goede spanning staan (mischien enkel flexibilteit probleem, of verkeerde hoogte bench ???) en vanuit daar een goede boog op te bouwen.

Ook merk ik vaak dat ik als het zwaar word veel met mijn schouder probeer te forceren.

Ik wou dat ik zo lenig was. Ik zal volgende keer proberen deze set up te doen.

Altijd paused trainen? Ik train nu 1 keer per week paused, en 2 normaal. Ik bench nu dus 3 keer per week (2 maal zwaar en 1 keer licther), dus in princiepe bench ik frequent genoeg :rolleyes:
Mischien nog minder gewicht doen :eek: en dan vanaf nu altijd paused

Ik vind persoonlijk 1 keer per week benchen genoeg . Meeste gains heb ik gemaakt door mijn grip te veranderen en elbows in te banken met pinken op de ringen . Verder echt veel werk besteden aan triceps(2x per week) en overhead .
Je setup kan wel veel beter .

Terug
Naar boven