Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

nette squad meaantje! Hoeveel kilos pak je zonder kneewraps? Heb ze zelf nog nooit gebruikt

sterk ruben!

Dat vroeg ik me ook al af. Je hoort je zelf toch te strekken als je omhoog gaat?

Thanks guys. Ik hanteer nu al een tijdje een semi-rounded upperback op mijn deadlift, en dat bevalt goed. Ik weet niet exact waarom ik zo geforceerd naar onderen kijk tijdens de lockout, maar voor mijn gevoel kan ik dan nog meer mijn core en glutes activeren tijdens de lockout. Maar het is dus puur persoonlijk, geen last van een verkramping van mijn nek oid. Heupen zijn verder wel volledig gelocked, maar met een reguliere deadlift op een wedstrijd druk ik mijn chest wel verder naar voren zodat er geen twijfels over de lockout ontstaan.

wat voor routine volg je nu?

wat voor routine volg je nu?

Dit is de opzet:

Zaterdag- LB deadlift.

Conv deadlift- speed pulls 6x1 vs lights(40kg topspanning) 50-55-60% (wk1/2/3)
In week 3 bouw ik op naar een zware triple/single. Dan kan elke variant zijn, laatst was het een deficit pull.
Secundary exc: High bar goodmorning/Single leg 45deg hyperext.(wk1/2) - 4x8-10 progressief laden.
Upperback pompen, vaak bestaand uit een pull en row variant
Weighted planks- 30sec hold, progressief laden. Deze cycle geeindigd met bw+110kg

Dinsdag- LB squat.

Squat- Dynamic effort 6x1 straight weight 60-65-70%(wk1/2/3) *idem in week 3.
Secundary exc:
-One block pull vs band/Snatch grip 3block pull(wk1/2) - opbouwen tot een 6RM progressief laden.
-GHR - 3sets vs band/ 3sets vs bodyweight slow ecc.
Quads pompen
Planks met een medicine ball- 1min hold, progressief laden.

In principe doe ik dus al mijn full range motion shit op lage intensiteit, en laad ik progressief op partial movements. Voor mijn bench is dat helemaal the way to go, gezien ik altijd nog lichte irritatie bij mijn pec heb, dus frequent full range benchen is een doodlopende weg.

Haha epic man.

Die chick achter je is ook impressed zo te zien!

Hehe, je bedoelt die langharige dude? He likes what he sees.

zit 190-195 in ;)

Terug
Naar boven