XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vandaag bij PHM een "mock meet" gehouden: een powerlifting meet voor de vaste crew. Een aantal van deze jongens plus dame zal in de (nabije) toekomst ook wedstrijden gaan doen, dus dit was een goede voorbereiding voor hen. Hier een filmpje met de beste goedgekeurde lifts van iedereen:

http://youtu.be/ve4hyIo08G8

(Ik was zelf scheidsrechter)

Leuke meet!

Die Arthur is ook echt sterk voor ze fysiek zeg(no hate).

Vandaag bij PHM een "mock meet" gehouden: een powerlifting meet voor de vaste crew. Een aantal van deze jongens plus dame zal in de (nabije) toekomst ook wedstrijden gaan doen, dus dit was een goede voorbereiding voor hen. Hier een filmpje met de beste goedgekeurde lifts van iedereen:

In welke gewichtsklassen komen ze uit? Al inschrijvingen voor 15 juni? Zitten sterke lifts en een paar mooie grinders bij, man.

In welke gewichtsklassen komen ze uit? Al inschrijvingen voor 15 juni? Zitten sterke lifts en een paar mooie grinders bij, man.

Yvonne 59kg
Jelle 89kg?
Michel 93kg
Arthur 89kg
Cemil 80kg
Vito 100kg (ik zelf)

En ik ben van plan bij het nk junioren mee te doen in de -105kg

Leuke meet!

Die Arthur is ook echt sterk voor ze fysiek zeg(no hate).

Traint ook al heel lang maar wilt maar geen wedstrijden doen, de lul.
Technisch heeft ie ook nog een hoop te winnen maar zeker niet verkeerd voor z'n bw.

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:26 ----------

Thanks.
Ja ik probeer ze nog wat lekker te maken, denk dat er wel een paar mee zullen doen naast mijzelf.
Maar er zijn nog meer wedstrijden.

Voor alle duidelijkheid, er zijn een aantal lifters uit dit filmpje actief hier op dbb: vito is natuurlijk bosshogg, michel is sticky steez, jelle is pleurklaat, cemil is wwe en yvonne is yvn. Ze hebben ook allemaal logjes hier ergens.

cemil doet het ook netjes met 80kg bw :)

je was wel af en toe wat lief bij het goedkeuren van bench beurten he ty? ;)

cemil doet het ook netjes met 80kg bw :)

Zeker!

je was wel af en toe wat lief bij het goedkeuren van bench beurten he ty? ;)

Nee hoor, zie hier geen foute beurten tussen bij de bench. Was juist vrij streng vond ik, heb er oa één afgekeurd omdat de hak los kwam van de grond en één omdat er niet gewacht werd op t "rack" signaal. Misschien doel je op die ongelijke strekking bij 140, maar dat is tegenwoordig toegestaan, zolang er geen neergaande beweging in de lift zit.

de bench van wouter... geen kont los?

de bench van wouter... geen kont los?

Vanuit mijn oogpunt bezien niet, maar was lastig te zien vanwege loszittende broek. Hij bewoog wel veel maar bleef wel de bank aanraken.

Verder maakt t ook niet echt uit, ik ben redelijk streng geweest waar nodig qua jurering maar ga daar ook niet als een nazi alles af lopen keuren voor gasten die nog nooit een wedstrijd hebben gedaan en geen ervaring hebben met jurering van lifts (en in dit specifieke geval ook geen ambitie hebben om wedstrijden te doen).

Vanuit mijn oogpunt bezien niet, maar was lastig te zien vanwege loszittende broek. Hij bewoog wel veel maar bleef wel de bank aanraken.

Verder maakt t ook niet echt uit, ik ben redelijk streng geweest waar nodig qua jurering maar ga daar ook niet als een nazi alles af lopen keuren voor gasten die nog nooit een wedstrijd hebben gedaan en geen ervaring hebben met jurering van lifts (en in dit specifieke geval ook geen ambitie hebben om wedstrijden te doen).

Verschrikkelijk idd hoe de nazis vroeger alles af liepen te keuren.

Woonde ik maar in Zeeland :mad:

Holy smoke, sterk hoor

baas

Is dat een beetje zoals jumpsquats?

getxxl hou dit topic serieus aub.

Met alle respect, de laatste 2 lifts zijn zeer slecht uitgevoerd.

Zaten wel meer technisch matige lifts tussen, maar vond die laatste met 275 toch heel goed meevallen.

Terug
Naar boven